سوزانده شدن ۶۳۹ میلیون دلار BNB توسط بایننس

سوزانده شدن ۶۳۹ میلیون دلار BNB توسط بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مهر ۱۴۰۰

توکن سوزی یا همان سوزاندن توکن یک روش افراطی و کاربردی برای حفظ ارزش سکه دیجیتالی است که معمولا در همه ارزهای حوزه رمزارزها هر از چند گاهی به وقوع می‌پیوندد. از این رو بایننس نیز برای حفظ ارزش ارز اختصاصی خود که با نام BNB شناخته می‌شود، اقدام به امحا کردن ۶۳۹ میلیون دلار BNB کرده است. با بیتستان همراه باشید تا سوزانده شدن ۶۳۹ میلیون دلار BNB توسط بایننس را بررسی کنیم.

سوزانده شدن ۶۳۹ میلیون دلار BNB توسط بایننس

بایننس صرافی پیشرو ارزهای رمزنگاری شده، هفدهمین دوره سه ماهه خود را اعلام کرد. گفتنی است که بایننس هر سه ماه یک‌بار، بخش زیادی از توکن‌های BNB را امحا می‌کند تا میزان موجودی دردسترس این توکن کاهش یابد که دست‌کم روی کاغذ باعث افزایش بهای آن در صورت ثابت ماندن تقاضا می‌شود.

از این رو این شرکت بیش از ۱/۳ میلیون توکن BNB را که ارزش مجموع آن‌ها تقریبا ۶۳۹ میلیون دلار بود، از بین برد. این میزان توکن سوزی، بزرگترین رکورد سه ماهه Binance تا به حال بر حسب ارزش دلاری محسوب می‌شود.

توکن سوزی چیست؟

به طور ساده، این کار به معنی حذف دایمی تعدادی از سکه‌ها یا توکن‌های در گردش داخل یک شبکه رمزارزی است. این روش، کاهش دایمی کل عرضه در بازار ارز دیجیتال مربوط به شبکه را تضمین می‌کند.

این روش به رمزارزهای خاصی اختصاصی نداشته و تقریبا برای همه ارزهای دیجیتال، اعم از Coin یا Token، قابل پیاده‌سازی است.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

برگزاری مزایده پاراچین پولکادات توسط بایننس

جالب است بدانید که Binance در مسیر نابودی ۵۰ درصد از کل توکن های BNB در سه ماهه است. تعداد توکن‌هایی که در هر سه ماه از بین می‌روند، بر اساس حجم معاملات مبادله رمزنگاری به رمزنگاری Binance محاسبه می‌شود.

طبق گزارش U.Today، بایننس در سه ماهه دوم ۳۹۳ میلیون دلار BNB و در سه ماهه اول ۲۰۲۱ نیز ۵۹۵ میلیون دلار توکن سوزی داشت.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.