صرافی ارز دیجیتال بایننس مجوز فعالیت در ایتالیا را دریافت کرد

دریافت مجوز فعالیت بایننس در ایتالیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: شعبه ایتالیایی صرافی ارز دیجیتال بایننس به تازگی مجوز فعالیت در این کشور را دریافت کرده است. به دنبال دریافت مجوز فعالیت بایننس در ایتالیا، این صرافی خواهد توانست که محصولات و خدمات متنوعی در حوزه ارزهای دیجیتال برای کاربران ایتالیایی ارائه دهد.

دریافت مجوز فعالیت بایننس در ایتالیا

شعبه ایتالیایی صرافی ارز دیجیتال بایننس به نام Binance Italy مجوز فعالیت در این کشور را از Organismo Agenti e Mediatori (OAM) دریافت کرده است. دریافت این مجوز به بایننس کمک خواهد کرد تا خدمات و محصولات متنوعی را به کاربران ایتالیایی ارائه دهد.

این صرافی به صورت تدریجی در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) نفوذ پیدا می‌کند. جالب است بدانید که کشورهای زیادی در سال ۲۰۲۱، اجازه فعالیت به بایننس را نمی‌دادند، از این رو مدیر عامل بایننس استراتژی خود را تغییر داد و سعی کرد که خدمات و محصولات صرافی را با احتساب قوانین هر کشور سفارشی سازی کند.

CZ در این رابطه گفت:

مقررات روشن و موثر برای پذیرش ارزهای دیجیتال ضروری است. ما از وزارت اقتصاد و دارایی و OAM برای تلاش‌هایشان در مشخص کردن قوانین لازم برای فعالیت در ایتالیا تشکر می کنیم.

وی افزود:

بایننس همیشه کاربران خود را در اولویت قرار داده و کاربران می‌توانند مطمئن باشند که پلتفرم ما جزو امن‌ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم‌های جهان است.

در نظر داشته باشید که این صرافی توانسته مجوز فعالیت در بحرین، دبی، فرانسه و برخی کشورهای دیگر را نیز کسب کند.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.