واکنش کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی!

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۰

بر اساس گزارشات اخیر، به تازگی صرافی بایننس احراز هویت کاربران خود را اجباری کرده بود که به موجب آن کاربران ایرانی دچار مشکل شدند. اما حالا این صرافی عکسی از مهدی طارمی بازیکن فوتبال ایرانی را برای تبلیغ صرافی بایننس منتشر کرد که باعث واکنش تند کاربران ایرانی شد. برای اطلاع از جزئیات خبر واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی با بیتستان همراه باشید.

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی

بر اساس گزارشات ارائه شده، صرافی بایننس برای جلوگیری از پولشویی و در پی افزایش فشارهای نظارتی اقدام به اجباری کردن احراز هویت برای تمامی افراد کرد.

این اقدام اخیر صرافی بایننس منجر به عدم دسترسی کاربران زیاد از جمله کاربران ایرانی به خدمات آن شد. این صرافی بعد از گذشت مدتی با ارسال ایمیل به افرادی که ایرانی هستند و در خارج از کشور زندگی می‌کنند اعلام کرد دیگر امکان دسترسی به خدمات این صرافی را ندارند.

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی

در ایمیل بایننس به کاربران ایرانی نوشته شده بود که چون ذاتا ایرانی هستند، این صرافی نمی‌تواند به آن‌ها سرویس دهد؛ حتی اگر شهروند کشور دیگری باشند.

اما اقدام اخیر مدیر عامل صرافی بایننس توجه افراد ایرانی را به خود جلب کرد. او تصویری از تیم «پورتو» پرتغال را به اشتراک گذاشت که بایننس اسپانسر آن است، اما در این عکس یک بازیکن ایرانی حضور دارد.

مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس و بازیکن فعلی تیم پورتو در این تصویر بود که ذاتا او ایرانی است؛ بنابراین با توجه به ایمیل بایننس، او نمی‌تواند از خدمات این صرافی استفاده کند اما از نظر مدیر عامل بایننس مشکلی در تبلیغ صرافی با چهره طارمی وجود ندارد.

بازار استیبل کوین‌ها رشد قابل توجهی را از خود نشان می‌دهد!

ادامه خبر را بخوانید

همین موضوع منجر به واکنش تند کاربران ایرانی شد. کاربران به این موضوع اشاره کرده‌اند که چون طارمی ذاتا ایرانی است، نمی‌تواند خودش از سرویس‌های بایننس استفاده کند با این حال بایننس از نمایش تبلیغ روی پیراهن این بازیکن استفاده می‌کند.

واکنش کاربران ایرانی

کاربر دیگری نوشت:

مهدی که در این تصویر حضور دارد، ایرانی است و خودش مانند سایر ایرانی‌ها نمی‌تواند از بایننس استفاده کند. بنابراین استفاده از تصویر یک ایرانی برای تبلیغ سرویسی که خودش نمی‌تواند استفاده کند، عجیب است.

واکنش کاربران ایرانی به تصویر مهدی طارمی

یکی دیگر از کاربران صرافی بایننس بیان کرد:

تصویر بازیکن ایرانی برای تبلیغ صرافی استفاده شده که خودش نمی‌تواند بنابر «قوانین احمقانه بایننس» از آن استفاده کند، حتی اگر پاسپورت کشور دیگری را داشته باشد.

علاوه بر این، یکی دیگر از کاربران این صرافی در توییتر بیان کرد:

اگر ذاتا ایرانی باشید، نمی‌توانید از سرویس‌های بایننس استفاده کنید اما امکان پرینت نام بایننس روی لباس ایرانی‌ها را دارید.

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی
جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.