بایننس توانست تایید بانک مرکزی بحرین برای ارائه خدمات مالی در حوزه دارایی‌های دیجیتال را دریافت کند

تایید بایننس توسط بانک مرکزی بحرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ دی ۱۴۰۰

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، توانست تاییدیه‌های لازم برای ارائه خدمات در زمینه دارایی‌های رمزنگاری شده در کشور بحرین را به دست آورد. بانک مرکزی بحرین تاییدیه‌های لازم را در اختیار صرافی بایننس قرار داده است. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از تایید بایننس توسط بانک مرکزی بحرین در اختیارتان قرار دهیم.

بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، برای این که بتواند در زمینه دارایی‌های رمزنگاری شده به کاربران بحرینی خدمت رسانی کند، تاییدیه‌های لازم را از بانک مرکزی بحرین اخذ کرد.

چانگ پنگ ژائو (CZ)، موسس و مدیر عامل بایننس در این رابطه گفت:

تأییدیه صادر شده توسط بانک مرکزی بحرین، تمامی فعالیت‌ها و تعهدات بایننس را به رسمیت می‌شناسد.

بانک مرکزی بحرین به اولین موسسه مالی در منطقه تبدیل شد که اقدام به ارائه تاییدیه به بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال کرده است.

به رسمیت شناخته شدن بایننس از سوی قانون گذارانی مانند بانک مرکزی بحرین، برای ایجاد اعتماد به رمزارزها و صنعت بلاک‌چین و همچنین کمک به پذیرش بیشتر این صنعت، ضروری است.

تایید بایننس توسط قانون گذاران کانادایی:

از آنجایی که بایننس مسیر متمرکزی را برای اخذ تاییدیه‌ها انتخاب کرده است، به سرعت در کشورهای زیادی پذیرفته می‌شود و روز به روز حوزه خدمت رسانی خود را گسترش می‌دهد. در همین راستا، بایننس اعلام کرد که تاییدیه‌های لازم از سمت قانون گذاران کانادایی را هم اخذ کرده است.

طبق گزارش CoinGape، بایننس خود را به عنوان یک سازمان بومی در کانادا به نام بازار سرمایه بایننس کانادا ثبت کرده است. این امر موجب می‌شود تا Binance در کشور کانادا خدمات مربوط به دارایی‌های دیجیتال، انتقال پول و ارزهای خارجی دیگر را به شکل آسان‌تری انجام دهد.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.