بایننس امکان برداشت بیت کوین از حساب‌های کاربران را از سرگرفت

از سر گیری امکان برداشت بیت کوین از حساب‌های کاربران در بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

بایننس امکان برداشت بیت‌کوین را دوباره از سرگرفت. دلیل از سر گیری امکان برداشت بیت کوین از حساب‌های کاربران در بایننس این است که بسیاری از سرمایه گذاران ارز دیجیتال اقدامات صرافی‌ها را زیر نظر دارند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

از سر گیری امکان برداشت بیت کوین از حساب‌های کاربران در بایننس

بایننس دوباره امکان برداشت بیت‌کوین را از سر گرفت تا کاربران بتوانند از حساب‌های خود بیت‌کوین برداشت کنند. بسیاری از سرمایه‌گذاران اقدامات صرافی‌ها را زیر نظر دارند و احتمالا به همین دلیل است که این صرافی برداشت‌های بیت‌کوین خود را از سرگرفته است.

صرافی ارز دیجیتال بایننس اعلام کرده است که بعد از سه ساعت از بحبوحه نوسانات شدید بازار، برداشت بیت‌کوین را از سر گرفته است.

بایننس در به‌روزرسانی که بسیاری آن را «دوشنبه سیاه» ارزهای دیجیتال می‌نامند، در وب‌سایت خود اعلام کرده بود که ظرف چند ساعت آینده برداشت‌های شبکه بیت‌کوین (BTC) را متوقف خواهد کرد.

از سر گیری امکان برداشت بیت کوین از حساب‌های کاربران در بایننس

در حالی که به نظر می‌رسد فعالیت معاملاتی BTC در بایننس بازیابی شده، اما امکان برداشت برای کاربران در سلسیوس از روز یکشنبه متوقف شده است. زمانی که یک پلتفرم خدمات مالی چنین اقداماتی را انجام می‌دهد،  به مرور زمان موقعیت بهتری برای خدمات برداشت خود ارائه خواهد داد. سلسیوس هیچ نشانه‌ای مبنی بر از سرگیری برداشت‌های خود ارائه نکرده است.

تصمیم دو پلتفرم تجاری بزرگ برای توقف برداشت بیت‎کوین در بحبوحه نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال، اتخاذ شد. بعد از این تصمیمات، قیمت بیت‌کوین شدیدا کاهش یافت، به طوری که در روز دوشنبه به زیر ۲۳۰۰۰ دلار رسیده بود. به نظر می‌رسد بسیاری در رسانه‌های اجتماعی منتظرند تا رمزارز دیگری نیز قیمتش سقوط کند.

برخی ابراز نگرانی کرده‌اند که Coinbase با ۹۸ میلیون کاربر خود، می‌تواند حین نوسانات بازار آفلاین شود یا با توجه به سابقه قطعی این صرافی، تعلیق برداشت‌ها را اعلام کند.

تصمیم دو پلتفرم تجاری بزرگ برای توقف برداشت بیتکوین

صرافی کریپتو مستقر در ایالات متحده، کراکن، هیچ اقدام مشابهی را در مورد برداشت‌های کاربرانش اعلام نکرده است.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.