صرافی بایننس با مرکز تجارت جهانی دبی قرارداد همکاری امضاء کرد.

همکاری بایننس با مرکز تجارت جهانی دبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آذر ۱۴۰۰

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرد که قرارداد همکاری خود را با مرکز تجارت جهانی دبی امضا کرده است. در پی این همکاری، بایننس قرار است یک اکوسیستم مجازی بین‌المللی برای دارایی‌های مجازی راه‌اندازی کند. برای بررسی بیشتر خبر همکاری بایننس با مرکز تجارت جهانی دبی با بیتستان همراه باشید.

همکاری بایننس با مرکز تجارت جهانی دبی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) اعلام کرد در تلاش است تا به قطب رمزارزها و قوانین مربوط به آن تبدیل شود.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، در بیانیه‌ای اعلام کرد که به توسعه قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال در دبی کمک خواهد کرد.

بایننس در این بیانیه اعلام کرد: هدف ما کمک به صرافی‌‌های ارزهای دیجیتال، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بلاک چین و رمزارزهایی است که می‌خواهند در دبی مجوز بگیرند.

تنظیم‌کننده‌های قوانین مالی در سراسر جهان، امسال بایننس را مورد هدف قرار داده‌اند. برخی استفاده از این پلتفرم را ممنوع کرده و برخی به کاربران این پلتفرم هشدار داده‌اند که مجوز فعالیت در حوزه‌ی قضایی آن‌ها را ندارند.

مدیرعامل بایننس، Changpeng Zhao، در پاسخ به این ممنوعیت‌ها اعلام کرد که می‌خواهد روابط خود با تنظیم‌کننده‌های قوانین مرکز تجارت جهانی دبی را بهبود بخشد.

در ماه اکتبر نیز مرکز مالی بین‌الملی دبی (DIFC)، اولین بخش از قوانین نظارتی بر ارزهای دیجیتال را منتشر کرد.

ژائو در این باره گفت:

ما با توجه به تخصص خود و دید بلند مدت دبی در این حوزه، قصد داریم یک چارچوب نظارتی ایجاد کنیم که متناسب با سرعت پیشرفت دارایی‌های مجازی باشد.

منبع: reuters

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.