بایننس معاملات کاردانو را تعلیق می‌کند: دلیل اصلی این امر چیست؟

تعلیق معاملات کاردانو در بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال به خصوص بایننس، برداشت‌ها و سپرده‌های کاردانو (ADA) را در ماه فوریه متوقف خواهند کرد. دلیل اصلی تعلیق معاملات کاردانو در بایننس این است که صرافی خود را برای به‌روزرسانی ولنتاین شبکه Cardano به نام SECP آماده می‌کند.

تعلیق معاملات کاردانو در بایننس

عصر ۱۴ فوریه، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال Binance به طور موقت سپرده‌ها و برداشت‌ها را در شبکه Cardano به حالت تعلیق در خواهد آورد. دلیل اصلی به تعلیق در آمدن موقت سپرده‌ها و برداشت‌های کاردانو، به‌روزرسانی ولنتاین شبکه Cardano به نام SECP اعلام شده است.

این به‌روزرسانی طبق برنامه‌ریزی‌ها در بلوک ۸۴۰۳۲۰۸ انجام خواهد شد. هدف از این به‌روزرسانی، اضافه کردن ویژگی‌ها و گزینه‌های جدید به Plutus، پلتفرم قرارداد هوشمند و برنامه نویسی کاردانو است.

ویژگی‌هایی که در این به‌روزرسانی اضافه خواهند شد، شامل به‌روزرسانی‌های رمزنگاری اولیه و پشتیبانی از امضاهای دیجیتال با فرمت‌های ECDSA و Schnorr می‌شوند که در بسیاری از شبکه‌های خارج از شبکه Cardano مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهمترین هدف این به‌روزرسانی، بهینه‌سازی Plutus است تا ایجاد برنامه‌های کاربردی زنجیره‌ای متقابل را برای توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند آسان‌تر کند.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.