برداشت‌های مربوط به توکن‌های لونا و UST در صرافی بایننس به حالت تعلیق در آمد!

تعلیق برداشت توکن های LUNA و UST در صرافی بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: بایننس اوایل صبح امروز، با انتشار پست وبلاگی اعلام کرد که برداشت‌های مربوط به توکن‌های لونا و UST را به حالت تعلیق در آورده است. به گفته تیم پشتیبانی این صرافی، دلیل تعلیق برداشت توکن های LUNA و UST در صرافی بایننس، ازدحام و کندی شبکه این ارزهای دیجیتال است.

تعلیق برداشت توکن های LUNA و UST در صرافی بایننس

بر اساس گزارشات، بایننس اوایل صبح امروز، با انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرد که برداشت‌های مربوط به توکن‌های لونا و UST را به حالت تعلیق در آورده است. طبق اعلام تیم پشتیبانی این صرافی، ازدحام و کندی شبکه این ارزهای دیجیتال دلیل تعلیق برداشت‌ها است.

طبق گفته این صرافی، زمانی که شبکه پایداری خود را دوباره به دست آورده و حجم برداشت‌های معلق کاهش یابد، برداشت‌ها از سر گرفته خواهند شد.

این خبر زمانی منتشر شد که استیبل کوین الگوریتمی UST روند نزولی به خود گرفته است. نا گفته نماند که برای تغییر روند این رمزارز تلاش زیادی شده است. برای مثال، گارد بنیاد لونا (سازمانی اختصاصی برای حمایت از استیبل‌کوین‌های مبتنی بر شبکه ترا) اعلام کرد که قصد دارد ۱/۵ میلیارد دلار بیت‌کوین و UST به شرکت‌های تجاری وام دهد.

با این حال، قیمت UST به افت خود ادامه می‌دهد. با توجه به داده‌های ارائه شده از بایننس، این رمزارز روز دوشنبه به ۰,۶۰۶۵ دلار کاهش یافته بود. بعد از گذشت چند ساعت تا ۰/۸۵ دلار رشد کرد.

در همین زمان، توکن لونا که در قیمت ۶۲/۵۰ دلار معامله می‌شد که به ۲۸/۵۰ دلار کاهش یافته است.

منبع: theblockcrypto

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.