بایننس به دلیل برخی مشکلات در شبکه، برداشت سولانا را متوقف کرد

توقف برداشت سولانا در بایننس به دلیل برخی مشکلات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: Solana، ششمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، بیش از ۷ درصد در ۲۴ ساعت گذشته سقوط کرده است. به دلیل برخی مشکلات نیز، بایننس fvnhaj سولانا را موقتاً به حالت تعلیق درآورد. توقف برداشت سولانا در بایننس به دلیل برخی مشکلات موجب شد که بسیاری از کاربران سود زیادی را از دست بدهند و متضرر شوند.

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، اعلام کرد که به دلیل مشکلات رخ داده در شبکه، برداشت‌های سولانا را موقتاً به حالت تعلیق در می‌آورد. این صرافی همچنین اعلام کرد که بر اساس وضعیت شبکه، برداشت‌های SOL ممکن است هر از چند گاهی متوقف شود.

بایننس همچنین اشاره کرد که در حال کار با تیم این شبکه است تا اطمینان حاصل شود که مشکلات به وجود آمده در اسرع وقت حل خواهند شد.

توقف برداشت سولانا در بایننس به دلیل برخی مشکلات

ضرر چند صد میلیونی کاربران صنعت ارزهای دیجیتال

معامله گران ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از دست دادند، زیرا اکثر ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین حد خود رسیدند. دلیل اصلی افت قیمت رمزارزها نیز افزایش نرخ بهره توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا اعلام شده است.

طبق داده‌های Coinglass، سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته، به دلیل توقف برداشت‌ها و مشکلات به وجود آمده، ۲۵ میلیون دلار ضرر کرده است. در واقع ششمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، بیش از ۷ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افت داشته.

منبع: u.today

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.