کارمزد معاملات بیت کوین در بایننس آمریکا حذف شد!

حذف کارمزد معاملات بیت کوین در بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از حذف کارمزد معاملات بیت کوین در بایننس می‌دهند. طبق گفته مدیر عامل این صرافی برایان شردور، حذف کارمزد معاملات در صرافی بایننس آمریکا (Binance.US) باعث ایجاد حس مثبت در افراد می‌شود.

حذف کارمزد معاملات بیت کوین در بایننس

بر اساس گزارشات، صرافی بایننس به تبعیت از صرافی رابین‌هود که در سال ۲۰۱۸ کارمزد معاملاتی ارزهای دیجیتال را حذف کرده بود، قصد حذف این کارمزد برای معاملات بیت‌کوین دارد.

برایان شردور در گفتگوی خود بیان کرد صرافی بایننس اولین صرافی خواهد بود که دریافت کارمزد معاملاتی بیت‌کوین از همه کاربران را حذف می‌کند. طبق گفته او هدف از انجام این کار تغییر روش پرداخت هزینه، افزایش دسترسی به ارزهای دیجیتال و همچنین حمایت از بازار و مشتریان است.

حذف کارمزد معاملات بیت کوین

شردور در ادامه گفتگوی خود بیان کرد که صرافی هیچ سودی از این معاملات دریافت نخواهد کرد. در عوض از بخش‌های دیگر مانند سرویس سهام جدید، کسب در آمد می‌کنند.

طبق گفته وی، این کار علاوه بر ایجاد احساسات خوب در بین افراد، کاربران زیادی را جذب صرافی خواهد کرد. این صرافی اعلام کرد برنامه‌های جدیدی برای لیست توکن‌های بازار ارز دیجیتال دارد. در حال حاضر کاربران صرافی بایننس می‌توانند معاملات مربوط به جفت ارزهایی مانند BTC/USDC، BTC/USDT، BTC/USD، BTC/BUSD بدون کارمزد انجام دهند.

Binance.us که در سال ۲۰۱۹ تاسیس شد، بازوی صرافی بایننس در آمریکا است که تنها به کاربران آمریکایی خدمات می‌دهد و توسط شرکت اصلی مدیریت می‌شود.

عدم دریافت کارمزد در معاملات بیت کوین

منبع: Cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.