پلتفرم WazirX بایننس به پولشویی متهم شد!

متهم شدن پلتفرم WazirX بایننس به پولشویی در هند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از متهم شدن پلتفرم WazirX بایننس به پولشویی در هند می‌دهند. طبق گزارشات این پلتفرم مقررات وضع شده برای بازار ارزهای دیجیتال را نقض کرده است. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با ما همراه باشید.

متهم شدن پلتفرم WazirX بایننس به پولشویی در هند

وزیرایکس بایننس در هند به دلیل اتهام پولشویی مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است. به گزارش Pankaj chaudhary وزیر دارایی این کشور بیان کرده که اداره اجرای قوانین هند در حال بررسی این موضوع است تا مشخص کند وزیر ایکس ۲۷۹۰ کرور روپیه هند (۳۵۰ میلیون دلار) را پولشویی کرده یا خیر؟

پس از انجام شدن بررسی‌ها مشخص شده که ارزهای دیجیتالی به ارزش ۳۵۰ میلیون دلار به کیف پول ناشناسی منتقل شده‌اند. ظاهرا این پلتفرم مقررات وضع شده‌ی مربوط به ارزهای دیجیتال را نقض کرده است.

قانون‌گذاران در حال بررسی روش‌های این پولشویی هستند. Chaudhary در ادامه خواستار همکاری جهانی برای تنظیم مقررات در بازار ارزهای دیجیتال شد. او بیان کرد:

چارچوب سیاستی در مورد ارزهای دیجیتال با همکاری‌های بین‌المللی بهتر خواهد شد.

گفتنی است که در ادامه این بررسی‌ها از وزیرایکس خواسته شده تا مدیران خود را برای بازجویی بیشتر آماده کند.

صرافی WazirX

وزیر ایکس در سال ۲۰۱۹ توسط صرافی بایننس خریداری شد. این صرافی در بیشتر اوقات به دلیل عدم رعایت قوانین مبادلات مورد توجه رگولاتورهای هندی قرار گرفته بود.

در ژوئن سال ۲۰۲۱ این صرافی به اتهام انجام تراکنش‌های غیرقانونی فرامرزی به ارزش ۲۷/۹۰ میلیارد روپیه مورد بررسی قرار گرفته بود.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.