بایننس و وایت بیت برای کمک به پناهندگان اوکراینی، برنامه‌های جدیدی را معرفی کردند

برنامه های بایننس و وایت بیت برای کمک به پناهندگان اوکراینی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: جامعه جهانی کریپتو از تلاش‌های بشر دوستانه در اوکراین حمایت کرده، به طوری که دو صرافی ارز دیجیتال بایننس و وایت بیت قصد دارند روش‌های جدیدی را برای کمک به مردم جنگ زده اوکراین به کار گیرند. برنامه های بایننس و وایت بیت برای کمک به پناهندگان اوکراینی معطوف شده و اوکراینی‌هایی که کشور را ترک کرده‌اند، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

جامعه بزرگ کریپتو به دلیل درگیر شدن اوکراین در جنگ، کمک‌های زیادی را جمع آوری و در اختیار مردم اوکراین قرار داده‌اند. از این رو دو صرافی بزرگ بازار ارزهای دیجیتال یعنی بایننس و وایت بیت قصد دارند کمک‌های مالی خود را در قالب‌های مختلفی به دست اوکراینی‌ها برسانند.

راه‌اندازی کارت رمزنگاری خیریه برای شهروندان اوکراینی

وزیر تحول دیجیتال اوکراین پس از گفتگو با Changpeng در تلگرام اعلام کرد:

صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال جهان یعنی بایننس در این ماه یک کارت رمزنگاری خیریه را برای کسانی که مجبور به ترک اوکراین شده‌اند و نیازمند کمک هستند، راه اندازی خواهد کرد.

این مقام دولتی همچنین گفته است که:

این اقدام یک حمایت و کمک قوی برای شهروندان اوکراینی محسوب می‌شود. وی خاطرنشان کرد که این صرافی به همکاری در زمینه پذیرش ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد و قصد دارد از پروژه‌های آموزشی در فضای دیجیتال حمایت کند. این صرافی قصد دارد با این اقدام، اوکراینی‌های بیشتری را برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال ترغیب کند.

طبق اعلام معاون نخست وزیر، صرافی بایننس قبلاً ۱۰ میلیون دلار برای کمک به اوکراین اختصاص داده بود و قصد دارد این مبلغ را در آینده‌ای نزدیک به ۲۰ میلیون دلار افزایش دهد.

کمک وایت بیت به وزارت خارجه اوکراین

در همین حال، صرافی ارز دیجیتال اوکراینی به نام وایت بیت یادداشت همکاری با وزارت امور خارجه را امضا کرده است. این شرکت اعلام کرد، می‌تواند به افرادی که اوکراین را ترک کرده‌اند، کمک کند. همچنین گفت:

ما همچنان به همکاری با دولت و کمک به اوکراین ادامه می‌دهیم. با گسترش تجارت در کشورهای دیگر، ما پروژه‌های اجتماعی ضروری را برای حمایت از شهروندان اوکراینی راه‌اندازی می‌کنیم.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.