Binance NFT در جشن یک سالگی خود، برخی امکانات جدید را به کاربران ارائه کرد

جشن یک سالگی Binance NFT و ارائه برخی امکانات جدید به کاربران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ تیر ۱۴۰۱

در جشن یک سالگی Binance NFT، این پروتکل تصمیم دارد با راه‌اندازی برخی امکانات جدیدی، ایده‌های خلاقانه‌ی کاربران خود را در فضای مجازی منتشر کند. برای خواندن جزئیات بیشتر خبر جشن یک سالگی Binance NFT و ارائه برخی امکانات جدید به کاربران با بیتستان همراه باشید.

جشن یک سالگی Binance NFT و ارائه برخی امکانات جدید به کاربران

بازار محبوب توکن غیر قابل تعویض (NFT) در زنجیره‌ی هوشمند بایننس (Binance NFT) اولین سالگرد شروع فعالیت خود در این صنعت را با ارائه‌ی خدمات و فعالیت‌های متعدد جشن گرفت.

Binance NFT، اولین سالگرد فعالیت و عرضه خدمات به کاربران را نقطه عطفی برای خود می‌داند. خدمات جدیدی که بازار توکن غیر قابل تعویض زنجیره‌ی هوشمند بایننس برای کاربران خود راه اندازی کرده، شامل فرصتی برای کاربران جهت برنده شدن NFTهای خاص و ۲۴ ساعت معاملات NFT بدون کارمزد است.

جشن یک سالگی Binance NFT و ارائه برخی امکانات جدید به کاربران

معاملات NFT بدون کارمزد در این پلتفرم، از ۲۴ ژوئن آغاز و پس از ۲۴ ساعت به پایان رسید. دیگر فعالیت مرتبط با سالگرد Binance NFT نیز در ۲۳ ژوئن به پایان رسید. در این فعالیت مجموعه‌ی منحصر به فردی از NFTها به هزار کاربر داده شد که معیارهای ذکر شده در پست وبلاگی Binance را داشتند.

ویژگی Minting برای NFTها

این پلتفرم NFT پس از موفقیت بزرگ خود در سال گذشته به دنبال بهبود خدمات برای کاربران است. یکی از برنامه‌های این پلتفرم، بهبود اکوسیستم با معرفی یک ویژگی جدید است، تا هر کاربر را قادر سازد که خلاقیت خود را در Binance NFT به نمایش بگذارد.

به نظر می‌رسد Binance NFT می‌خواهد محیطی یکپارچه برای علاقه مندان به NFT فراهم کند تا طرح‌های خود را از طریق نوآوری جدیدش به نمایش بگذارند و به همین دلیل است که کاربران شدیدا اخبار مرتبط با پلتفرم ان اف تی بایننس را دنبال می‌کنند.

 ویژگی Minting برای NFTها

منبع: bsc

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.