صرافی Binance.US از هارد فورک Vasil کاردانو پشتیبانی می‌کند

پشتیبانی Binance.US از هارد فورک Vasil کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

صرافی Binance.US، از هارد فورک واسیل کاردانو پشتیبانی می‌کند. آیا پشتیبانی Binance.US از هارد فورک Vasil کاردانو می‌تواند نظر صرافی‌هایی مثل Coinbase و ZB.com را نیز جلب کند تا پیش نیازهای ارتقا را فراهم کنند؟ برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

پشتیبانی Binance.US از هارد فورک Vasil کاردانو

صرافی Binance.US، یکی از زیرمجموعه‌های بزرگ بایننس، اعلام کرد از هارد فورک واسیل پشتیبانی می‌کند. صرافی Binance.US، با این کار به تازه‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال تبدیل شده که پشتیبانی از هارد فورک Vasil کاردانو را آغاز کرده است. البته این صرافی به طور موقت سپرده‌گذاری و برداشت توکن ADA را روز پنجشنبه متوقف خواهد کرد.

طبق آخرین بروزرسانی مد نظر Input Output، صرافی‌هایی که ۷۳ درصد از نقدینگی ADA را در اختیار دارند، از ۲۰ سپتامبر آماده ارتقا هستند و با توجه به این مورد، حین ارتقا مشکلی برایشان ایجاد نخواهد شد.

Coinbase، بزرگترین صرافی ایالات متحده، هنوز فرآیند مورد نیاز ارتقاء Cardano را اجرا نکرده، اما در حال کار بر روی پیش نیازهای این ارتقا است. ZB.com نیز تنها صرافی برتر از نظر نقدینگی است که هنوز فرآیند ادغام را آغاز نکرده. انتظار می‌رود که ارتقای واسیل کاردانو در ۲۲ سپتامبر انجام شود و پیشرفت‌های قابل توجهی را برای بلاک‌چین کاردانو به ارمغان بیاورد.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.