شروع پذیرش ارزهای دیجیتال توسط استارتاپ بیسترو

شروع پذیرش ارزهای دیجیتال توسط استارتاپ بیسترو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آبان ۱۴۰۰

استارتاپ بیسترو (Bistroo) که در هلند مستقر شده، یکی از اولین استارتاپ‌ها در بخش فناوری غذایی است که ارزهای دیجیتال را به عنوان یکی از روش پرداخت در خود انتخاب کرده است. علاوه بر این، یک توکن بومی برای علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال راه اندازی کرد. با بیتستان همراه باشید تا به شروع پذیرش ارزهای دیجیتال توسط استارتاپ بیسترو بپردازیم.

شروع پذیرش ارزهای دیجیتال توسط استارتاپ بیسترو

طبق اعلام رسمی که توسط تیم Bistroo (یک اکوسیستم تحویل غذا به صورت همتا به همتا) به اشتراک گذاشته شده است، این استارتاپ به پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت اقدام کرده است.

از اکتبر ۲۰۲۱، همه کاربران این پلتفرم می‌توانند برای پرداخت هزینه غذاها و نوشیدنی‌های خود از ارزهای دیجیتالی مثل بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و دارایی بومی بایننس (بایننس‌کوین (BNB)) استفاده کنند.

در ماه مه ۲۰۲۱، Bistroo در مجموع ۸,۰۰۰,۰۰۰ دلار در دوره سرمایه پذیری خود جمع آوری کرد. این شرکت با حمایت مجموعه‌ای از سرمایه گذاران برجسته، ورود خود به ارزهای دیجیتال را تسریع می‌کند.

بس روس (Bas Roos) مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران بیسترو، بر اهمیت این اطلاعیه برای فرآیندهای تجاری و بازاریابی پلتفرم بیسترو تاکید کرد و گفت:

بیسترو ماموریت دارد تا با مدل کسب و کار منحصر به فردی که دارد، خود را در عرصه جهانی به محک بکشد.

آینده به سمت یک اقتصاد پروتکلی حرکت می‌کند که در آن طرفین می‌توانند مستقیماً با یکدیگر تعامل داشته باشند و بیسترو اولین گام‌ها را در این مسیر بر می‌دارد و پیشنهادهای بهتری را برای بازار پلتفرم سفارش غذا ارائه می‌دهد.

تشویق کردن کاربران برای انجام تراکنش‌های رمزنگاری شده جهت پرداخت هزینه خدمات، بخشی جدایی ناپذیر از این سفر است.

شروع پذیرش ارزهای دیجیتال توسط استارتاپ بیسترو

با مرور زمان و در مراحل بعدی، ارزهایی مثل بیت‌کوین‌کش (BCH) و لایت‌کوین (LTC) نیز به عنوان روش‌های پرداخت توسط بیسترو پذیرفته خواهند شد.

علاوه بر ارزهای دیجیتال اصلی، Bistroo از سکه بومی خود (BIST) نیز برای این امر استفاده می‌کند. بیسترو برای معرفی فرصت‌های جدید به مشتریان خود، از سپرده گذاران ارزهای دیجیتال کارمزدی دریافت نمی‌کند. به این ترتیب، ارزهای دیجیتال راحت‌ترین و کارآمدترین گزینه پرداخت در Bistroo خواهند بود.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین‌ کش بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.