دلیل تعلل صرافی بیت‌بانک در لیست کردن توکن ETHW چیست؟

تعلل صرافی BitBank در لیست کردن ETHW
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: صرافی ارز دیجیتال ژاپنی، Bitbank اخیرا اعلام کرده که هنوز تصمیمی را در مورد فهرست کردن توکن ETHW نگرفته است. تعلل صرافی BitBank در لیست کردن ETHW به خاطر مشکلات نظارتی است که احتمال دارد بعد از لیست کردن رخ دهد. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر با ما همراه باشید.

تعلل صرافی BitBank در لیست کردن ETHW

صرافی ارز دیجیتال ژاپنی، Bitbank اخیرا اعلام کرده که هنوز تصمیمی در مورد فهرست کردن توکن ETHW نگرفته است. این صرافی بیان کرده قبل از تصمیم گیری باید مشکلاتی را که احتمال دارد رخ دهند، بررسی کند.

در زمان معرفی، توکن ETHW  توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده بود. صرافی Poloniex جزو اولین پلتفرم‌هایی بود که این توکن را لیست کرد.

با وجود محبوبیت زیاد این توکن در زمان معرفی، ارزش آن در آستانه ادغام اتریوم به شدت کاهش یافت. براساس آمار ارائه شده، در حال حاضر این توکن با قیمت ۵۰/۵۶ دلار معامله می‌شود.

نا گفته نماند که بسیاری دیگر از صرافی‌ها تصمیم گرفتته‌اند تا این توکن را قبل از راه‌اندازی در پلتفرم خود لیست کنند. چندلر گوئو یکی از ماینرهای اتریوم اخیرا در توییتر پستی را منتشر کرد که در آن بیان شده این توکن در اوایل ماه اوت در بازار عرضه خواهد شد.

منبع: U.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.