پیش‌بینی تحلیل‌گران کریپتو: بیت کوین ۲۰ درصد دیگر سقوط خواهد کرد

پیش بینی سقوط ۲۰ درصدی بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آذر ۱۴۰۰

تحلیل‌گران رمزارزها اظهار می‌کنند که احتمال سقوط بیشتر در ارزش بیت‌کوین وجود دارد. تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که بیت‌کوین به دلیل فشار فروش موجود در بازار، بازهم شاهد سقوط بیشتر خواهد بود. برای خواندن خبر پیش بینی سقوط ۲۰ درصدی بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

اصلاحات جهانی بازار ارزهای دیجیتال که برای یکپارچه سازی این بازار صورت گرفته، آب سردی بر پیکره معامله‌گران بود. با این حال تحلیل‌گران خاطر نشان می‌کنند که سقوط کنونی هنوز به پایان نرسیده. با توجه به این نظرات احتمال سقوط بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال بسیار است.

تحلیلگران در مورد آینده بیت‌کوین چه می‌گویند؟

به گفته کیتی استاکتون تصویر بلندمدت بازار ارزهای دیجیتال، حتی پس از ضربه محکمی که به اکثر دارایی‌های دیجیتال در بازار وارد شد، همچنان صعودی است. کیتی استاکتون (Katie Stockton)، تحلیل‌گر شرکت تحلیل فنی Fairfield Strategies، می‌باشد.

اولین شکست در روند بیت‌کوین در روز یکشنبه تایید شد. یکشنبه زمانی بود که این دارایی به شدت به زیر خط منطقه حمایتی ۵۲۰۰۰ دلاری خود سقوط کرده بود. البته در حال حاضر این رمزارز بزرگ بسیار پایین‌تر از نقطه حمایتی خود و نزدیک به ۴۷۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

پیش بینی سقوط ۲۰ درصدی بیت کوین

به گفته استاکتون، منطقه حمایتی بعدی بیت‌کوین ۳۷۰۰۰ دلار است. این رمزارز همچنان ممکن است در خطر سقوط بیشتر در دو ماه آینده باشد.

این تحلیل‌گر خبره همچنین می‌گوید که پیش‌بینی نقطه دقیق سقوط بعدی غیرممکن است. وی همچنان معتقد است که سقوط از منطقه حمایتی ۴۴۰۰۰ دلاری ممکن است این دارایی را مستقیماً به منطقه ۳۷۰۰۰ دلاری بعدی پرتاب کند.

سقوط ارزش سهام شرکت‌های مرتبط با رمزارزها

با سقوط اکثر دارایی‌های دیجیتال در بازار، سهام شرکت‌های مرتبط با بازار رمزارها مانند MicroStrategy، Riot و شرکت‌های مشابه، به شدت سقوط کرد. حتی بعضی از این شرکت‌ها تا ۱۵٪ از ارزش خود را از دست دادند.

در زمان انتشار این خبر، بیت‌کوین پس از از دست دادن ۶ درصد از ارزش خود در روز قبل، با قیمت ۴۷۷۷۳ دلار معامله می‌شود و ۰٫۳ درصد رشد روزانه دارد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.