رکود بازار همچنان ادامه دارد! ارزش بیت کوین در 30 روز گذشته بیش از 25 درصد افت کرده است

افت ۲۵ درصدی قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ آذر ۱۴۰۰

روند اصلاح بازار همچنان ادامه دارد و امروز نیز شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم. با نگاه به اتفاقات یک ماه گذشته متوجه افت ۲۵ درصدی قیمت بیت کوین خواهیم شد. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات این افت قیمت را بررسی کنیم.

افت ۲۵ درصدی قیمت بیت کوین در یک ماه

در ساعات اولیه صبح، ارزش تعداد زیادی از رمزارزهای بازار دیجیتال به طور قابل توجهی کاهش یافت. قیمت بیت‌کوین نیز امروز به زیر ۵۰ هزار دلار رسید. قیمت این رمزارز تا ۴۳ هزار دلار سقوط کرد اما دوباره به قیمت ۴۷ هزار دلار رسید.

افت ۲۵ درصدی قیمت بیت کوین در یک ماه

در طی خروج سرمایه‌گذاران از بازار، این بازار در ۲۴ ساعت گذشته ارزش زیادی را از دست داده است. براساس گزارشات، قیمت بیت‌کوین در یک ماه بیش از ۲۵ درصد کاهش یافته.

در جریان روند نزولی بازار دیجیتال، قیمت رمزارز بیت‌کوین ۱۷ درصد کاهش یافت اما این رمزارز دوباره ۷ درصد رشد کرد و توانست به قیمت ۴۷ هزار دلار برسد. اکنون ارزش کلی بازار بیت‌کوین حدود ۸۹۵ میلیارد دلار است.

افت ۲۵ درصدی قیمت بیت کوین در یک ماه

براساس آمارهای هفتگی، بیت‌کوین این هفته ۱۱/۵ درصد کاهش داشته علاوه بر این آمارهای ماهانه نشان می‌دهد این رمزارز در یک ماه بیش از ۲۵ درصد سقوط کرده است.

روند نزولی برخی رمزارزها

دومین رمزارز بزرگ بازار دیجیتال، اتریوم، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳/۹ درصد افت کرده، اما براساس آمارهای ماهانه، بعد از رسیدن به بالاترین قیمت خود تنها 2 درصد کاهش یافته است.

افت قیمت بیت کوین در یک ماه

علاوه بر این، رمزارز دوج‌کوین در ۲۴ ساعت ۲۱ درصد کاهش یافت و ارز دیجیتال پولکادات ۲۱/۷ درصد کاهش قیمت داشته است.

بازار دیجیتال بیش از ۱۶ درصد از ارزش خود را از دست داد. رمزارز سولانا در روند نزولی بازار ۱۸/۲ درصد کاهش یافت اما در این هفته ۰/۶ درصد افزایش قیمت داشت.

ارزهای دیجیتال ریپل و کاردانو به ترتیب ۱۹/۸ و ۱۷/۵ درصد کاهش یافتند. بایننس‌کوین تنها رمزارزی بود که توانست از ضرر جلوگیری کند؛ زیرا این رمزارز در طول روند نزولی بازار تنها ۱۲/۷ درصد کاهش یافت.

امروز ارزش بازار اتریوم، ۴۷۰ میلیارد دلار بود. علاوه بر این ارزش کلی بازار استیبل‌کوین‌ها ۱۵۶ میلیارد دلار بوده است.

رمزارزهایی که بیشترین ضرر را داشتند، شامل fantom (FTM) با افت ۲۷/۷ درصدی و THETA که در طی افت بازار ارز دیجیتال ۲۷ درصد کاهش یافته است.

منبع خبر: news.bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.