افزایش شدید سرعت انباشت بیت کوین توسط سرمایه ‌گذاران بعد از بالاتر رفتن قیمت

افزایش سرعت انباشت بیت کوین توسط سرمایه ‌گذاران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

با توجه به گزارش منتشر شده توسط Glassnode، افزایش سرعت انباشت بیت کوین توسط سرمایه ‌گذاران به دلیل افزایش ناگهانی ارزش این رنزارز اتفاق افتاد ه است. بیشتر سرمایه‌گذارانی که توکن‌های خود را فروخته بودند با ۴۴۲۵۰ دلاری شدن بیت‌کوین انباشت این توکن را از سر گرفتند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

داده‌های ارائه‌شده توسط Glassnode analytics aggregator نشان می‌دهد که از اواخر فوریه امسال، انباشت بیت‌کوین، این ارز دیجیتال پیشرو، شدیدا افزایش یافته است.

Glassnode یک ارائه دهنده اطلاعات بلاک‌چین است که معیارها و ابزارهای جدیدی برای سهامداران دارایی دیجیتال تولید می‌کند تا بتواند تصمیمات بهتری بگیرد.

نمودار صعودی انباشت بیت‌کوین توسط رئیس صندوق سرمایه‌گذاری Lex Moskovski در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

افزایش سرعت انباشت بیت کوین توسط سرمایه ‌گذاران

افزاش قیمت بیت کوین

روز دوشنبه ارزش بیت‌کوین ۷٫۳ درصد افزایش یافت و به بالای ۴۰۰۰۰ دلار رسید. کمی بعد آن نیز این رمزارز بزرگ، با ۸٫۵ درصد افزایش ارزش تا قیمت ۴۴۲۳۲ دلار  نیز بالا رفت.

در حال حاضر ارزش بیت‌کوین کمی پایین‌تر آمده و به ۴۳۲۲۱ رسیده است.

ارزش بیت‌کوین ۷٫۳ درصد افزایش یافت

۲۸ فوریه در پست دیگری Glassnode اعلام کرد که اکثر آدرس‌های کیف‌پول به طور انبوهی دارایی رمزنگاری انباشت می‌کنند.

بزرگترین ETF بیت‌کوین در کانادا بیشترین بیت‌کوین را انباشت می‌کند

با توجه به گزارشات گذشته، Purpose Bitcoin ETF، بزرگترین ETF ارز دیجیتال در کانادا، قبل از افزایش ارزش بیت‌کوین، تعداد زیادی از این ارز دیجیتال پرچمدار را خریداری کرده بود.

این صندوق از پاییز ۲۰۲۱ تا به امروز، دارایی‌های بیت‌کوین خود را ۳۱ درصد افزایش داده و ۷۷۰۰ بیت‌کوین به دارایی‌های خود اضافه کرده است.

در حال حاضر، Purpose Bitcoin ETF دارای ۳۲۳۲۹ BTC است. ارزش این مقدار از این رمزارز در زمان نگارش ۱,۳۹۷,۲۹۱,۷۰۹ دلار بود.

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال به رهبری بیت‌کوین و اتریوم شروع به بهبود کرده، جان بولینگر، معامله گر کار کشته رمزارز، توییتی با مضمون روند صعودی رمزارزها منتشر کرد و گفت که نسبت به افزایش بیشتر BTC و ETH خوش‌بین است.

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.