قیمت بیت کوین وضعیتی پایدار را پشت سر گذاشت

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

ارز دیجیتال بیت کوین که در هفته‌های اخیر باز هم رکورد قیمت را شکست و به قیمت تاریخی ۶۷,۰۰۰ رسید نتوانست این روند صعودی را ادامه دهد و حتی در برخی روزهای هفته کاهش قیمت آن را شاهد بودیم.

می‌توان گفت در هفته گذشته، بیت کوین نسبتا روندی ثابت داشت. گاوهای بازار در تلاش‌اند که بیت کوین را به سطح مقاومت روانی ۶۰,۰۰۰ دلار برسانند، این در حالی است که تریدرها منتظر بیت کوین ۶۳,۰۰۰ دلاری هستند.

تحلیل بیت کوین

بیت کوین این روزها یک الگوی پرچم را تشکیل داده است و گاوها نتوانستند قیمت این ارز را بالاتر از این الگو ببرند.

شکسته شدن سطح مقاومت در این شرایط، باعث می‌شود تریدرهای لحظه‌ای دارایی خود را بفروشند یا تبدیل به آلت‌کوین‌ها کنند. این باعث می‌شود قیمت بیت کوین تا سطح ۵۹,۶۷۹ دلار بریزد.

اما توجه داشته باشید که بیت کوین در ۱۳ سال پیش با قیمت ۰/۰۰۰۸ دلار شروع به کار کرد و توانست با ۸,۳۷۵,۹۹۹,۹۰۰ درصد رشد ارزش به قیمت تاریخی ۶۷,۰۰۰ دلار برسد.

تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین

هولدرهای بیت کوین طی این سال‌ها سخت و گاهی وحشتناک را تجربه کرده‌اند. در زمان هر یک از این اصلاحات برخی تحلیل‌گران پایان بیت کوین را اعلام کردند. اما پس از گذر از روندهای نزولی همه متوجه شدند که این سقوط‌ها زمان‌های ایده‌آل برای خرید بیت کوین بوده است. و حالا در سیزدهمین سالگرد انتشار وایت پیپر بیت کوین، باید بدانیم که روندهای نزولی این ارز فقط یک اصلاح قیمت است و بس.

در حالت دیگر اگر خرس‌ها بتوانند سطح مقاومت را به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه بکشانند، قیمت بیت کوین به سطح حمایت الگوی پرچم سقوط می‌کند. اما اگر قبل از رسیدن به این متحرک روند نزولی آن متوقف شود، گاوها تلاش خود را برای رساندن قیمت به بالاتر از الگوی پرچم شروع می‌کنند. اگر این اتفاق بیافتد و قیمت دوباره به سطح رکورد قبلی ۶۷,۰۰۰ دلار برسد، می‌توان گفت بیت کوین به سمت سطح قیمتی ۸۹,۴۷۶/۱۲ حرکت خواهد کرد.

نمودار ۴ ساعته بیت کوین نشان می‌دهد خرس‌ها در حال دفاع از خط مقاومت هستند، چون با رسیدن قیمت به ۶۰,۰۰۰ دلار ممکن است باعث کاهش سطح حمایت شود. شاید گاوها در این سطح خرید قابل توجهی داشته باشند؛ زیرا عبور از خط حمایت بیت کوین را به کانال نزولی می‌برد. بنابراین گاوها تمام تلاش خود را برای حفظ سطح مقاومت خواهند کرد، تا زمانی که فاز اصلاحی احتمالی تمام شود.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.