نصب ۸ هزار خودپرداز بیت کوین توسط وال مارت در ایالات متحده!

نصب ۸ هزار خودپرداز بیت کوین توسط وال مارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ مهر ۱۴۰۰

وال مارت (Walmart) یکی از بزرگترین شرکت‌های خرده فروشی و دارای شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی در جهان است. شرکت وال مارت قصد دارد حدود ۸ هزار دستگاه خودپرداز بیت‌کوین را در ایالات متحده نصب کند. برای اطلاع از جزئیات خبر نصب ۸ هزار خودپرداز بیت کوین توسط وال مارت با بیتستان همراه باشید.

شرکت وال مارت (Walmart) که یکی از بزرگترین شرکت‌های خرده فروشی در آمریکا است، قصد دارد ۸ هزار دستگاه خودپرداز بیت‌کوین را در فروشگاه‌های مواد غذایی خود نصب کند. این شرکت توانسته ۲۰۰ دستگاه خودپرداز را با کمک Coinstar و صرافی CoinMe در فروشگاه‌های خود به صورت آزمایشی نصب کند.

به گفته بلومبرگ، اگرچه به صورت آزمایشی ۲۰۰ دستگاه خودپرداز بیت‌کوین راه‌اندازی شده است اما قرار است که ۸۰۰۰ دستگاه در فروشگاه‌های سراسر کشور نصب شود.

در حال حاضر بیش از 25000 دستگاه خودپرداز بیت‌کوین در فروشگاه‌های مواد غذایی و ایستگاه‌های خدمات موجود در ایالات متحده نصب شده‌اند که 4,400 از این خودپردازها در 33 ایالت برای خرید بیت‌کوین فعال شده‌ است.

نحوه استفاده از دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین

مشتریان می‌توانند با قرار دادن اسکناس و دریافت کوپن کاغذی  از دستگاه خودپرداز بیت‌کوین استفاده کنند. برای دریافت کوپن کاغذی، مشتریان باید یک حساب Coinme ایجاد کرده و مشخصات خود را تکمیل کنند.

دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین 11 درصد هزینه  برای خرید بیت‌کوین دریافت می‌کنند. در مقابل، پلتفرم معاملاتی بایننس و کوین‌بیس به ترتیب 4/5 درصد و 3/99 درصد هزینه برای خرید بیت‌کوین در نظر گرفته‌اند.

لارک دیویس (Lark Davis) بیان می‌کند:

 وال مارت بیت کوین را می‌فروشد، بسیار خوب است!

با این حال، بسیاری از سرمایه‌گذاران شاکی هستند، که هزینه‌های خودپردازها زیاد است.

در ماه اوت، غول خرده فروشی اعلام کرد که به دنبال یک محصول رمزنگاری شده است تا رمزارز این شرکت را به وجود بیاورد. Walmart China همچنین با پلتفرم  VeChain مبتنی بر بلاک چین  همکاری خود را آغاز کرده است.

منبع خبر: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.