بیت کوین دوباره به زیر ۴۲ هزار دلار سقوط کرد؛ آیا روند نزولی همچنان ادامه خواهد داشت؟

سقوط بیت کوین به زیر ۴۲ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: رمزارز بیت‌کوین اخیرا یک تلاش ناموفق برای از سر گیری روند صعودی خود داشت و نتوانست از سطح ۴۲ هزار دلار عبور کند. این رمزارز بعد از تلاش ناموفقی که داشت، دوباره به زیر ۴۲ هزار دلار سقوط کرد. سقوط بیت کوین به زیر ۴۲ هزار دلار علی‌رغم پیش‌بینی‌های صورت گرفته رخ داده است.

سقوط بیت کوین به زیر ۴۲ هزار دلار

رمزارز بیت‌کوین (BTC) علی‌رغم پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط تحلیلگران بازار، در ۱۲ فوریه دوباره به سطح ۴۰ هزار دلار سقوط کرد. معامله گران در حال حاضر امیدوار هستند که قیمت در این سطح تثبیت شود و به پایین‌تر از آن سقوط نکند.

سقوط بیت کوین به زیر ۴۲ هزار دلار

داده‌های موجود در Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که جفت بیت‌کوین/دلار آمریکا، روز شنبه در صرافی Bitstamp به پایین‌ترین سطح (۴۱,۷۴۱ دلار) رسیده است و نتوانسته که قیمت خود را در بالای سطح ۴۲ هزار دلار تثبیت کند.

پس از سقوط قیمت بیت‌کوین طبق داده‌های موجود، باید منتظر باشیم و بینیم که قدرت گاوها چقدر خواهد بود و آیا موفق خواهند شد که قیمت را همچنان کاهش دهند یا نه!؟

یکی از تحلیلگران معروف بازار ارزهای دیجیتال و همکار وب سایت معتبر Cointelegraph به نام مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe) گفته است که نوسانات موجود در بازار همچنان وجود دارد و در معاملات کوتاه مدت باید احتیاط کنیم.

افزایش «ترس» در بازار:

سقوط بیت کوین به زیر ۴۲ هزار دلار

احساسات بازار ارزهای دیجیتال نیز در حال حاضر به سبب سقوط بیت‌کوین، ترس شدید را نشان می‌دهد. شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال در روز شنبه، ۴۴/۱۰۰ است، در حالی که در روز چهارشنبه به ۵۴/۱۰۰ رسیده بود.

تحلیلگران اخیرا اعلام کرده‌اند که ترس طولانی مدت در بازار می‌تواند فعالان و معامله‌گران ارزهای دیجیتال را دچار اشتباه کرده و آن‌ها را در دام بیندازد.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.