نرخ تسلط بیت کوین بر بازار افزایش یافته و سهم اتریوم در بازار افت کرد!

افزایش نرخ تسلط بیت کوین بر بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ دی ۱۴۰۰

در روز چهارشنبه، میزان سرمایه‌ی صنعت کریپتوکارنسی، متشکل از 12,620 سکه در 543 صرافی، درست بالاتر از مرز 2 تریلیون دلار قرار گرفت. نرخ تسلط بیت‌کوین به آرامی از منطقه 37 درصد به محدوده 38 درصد بازگشت. در همین حال، تسلط اتریوم بر بازار کاهش یافت، زیرا از 6 ژانویه، نرخ تسلط آن از 18/6 درصد به 17/7 درصد افت پیدا کرده است. در ادامه جزئیات بیشتری از افزایش نرخ تسلط بیت کوین بر بازار بیان خواهیم کرد. با بیتستان همراه باشید.

تسلط بیت‌کوین بر بازار افزایش یافته، این در حالی  است که تسلط اتریوم (ETH) بر بازار ارزهای رمزنگاری شده در دو هفته گذشته، روند کاهشی داشت. در حال حاضر ارزش کلی دارایی‌های صنعت کریپتوکارنسی، 2/08 تریلیون دلار تخمین زده می‌شود.

جالب است بدانید که در 6 ژانویه 2022، سلطه بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود در سه سال اخیر (37/7 درصد) رسیده بود. دیروز این میزان به 38 درصد افزایش یافت. در مقابل نرخ تسلط اتریوم بر بازار از 18/6 درصد به 17/7 درصد رسید و افت پیدا کرد.

نرخ تسلط دیگر رمزارزهای صنعت کریپتوکارنسی:

دیگر سکه‌های دیجیتالی بازار رمزارزها هم شاهد تغییرات گسترده‌ی زیادی از لحاظ نرخ تسلط بودند. به عنوان مثال BNB از لحاظ نرخ تسلط بر بازار به حدود 3/37 درصد، تتر (USDT) به 3/35 درصد و کاردانو (ADA) به 2 درصد رسید.

نرخ تسلط استیبل‌کوین USDC نیز امروز به 1/95 و نرخ تسلط سولانا به 1/85 رسیده است. تسلط بر بازار ریپل (XRP) نیز حدود 1/51 درصد اعلام شده است.

پس از XRP، ترا (LUNA) قرار دارد که نرخ تسلط آن، 1/22 درصد عنوان شده. پولکادات (DOT) هم 1/03 از سهم بازار را در اختیار دارد. استیبل کوین‌ها با داشتن ارزشی بیش از 173 میلیارد دلار، 8/30 درصد از کل اقتصاد کریپتو را تشکیل می‌دهند.

منبع: news.bitcoin

بیت کوین اتریوم بایننس کوین تتر ریپل سولانا کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.