با وجود افزایش قیمت بیت‌کوین، تسلط این رمزارز بر بازار کاهش یافته است

کاهش تسلط بیت کوین بر بازار با وجود رسیدن به ۲۲ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

علیرغم بالا رفتن قیمت بیت‌کوین، سلطه این رمزارز بر بازار کاهش یافته است. دلیل اصلی کاهش تسلط بیت کوین بر بازار با وجود رسیدن به ۲۲ هزار دلار را می‌توان نزدیک شدن به زمان ادغام اتریوم دانست، زیرا رویداد ادغام اتریوم در حال حاضر کانون توجه کاربران ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

کاهش تسلط بیت کوین بر بازار با وجود رسیدن به ۲۲ هزار دلار

با وجود رسیدن بیت‌کوین به سطح ۲۲ هزار دلار، تسلط این رمزارز کاهش پیدا کرده. یکی از اصلی‌ترین دلایل این امر ادغام پیش روی اتریوم عنوان شده، چرا که بیشتر توجه کاربران صنعت رمزارزها در حال حاضر متوجه این ارز دیجیتال است.

ارزش بیت‌کوین در بازار، روز دوشنبه از مرز ۲۲ هزار دلار عبور کرد و  ارزش آن، در صرافی Bitstamp به بالاترین سطح روزانه یعنی ۲۲,۳۵۰ دلار رسید.

طبق گزارشات، Jared Blikre، تحلیلگر Yahoo Finance، اخیرا به این موضوع اشاره کرد که ارزش این رمزارز بزرگ ممکن است تا ۳۰ و یا حتی ۴۰ هزار دلار افزایش یابد. با این وجود بر اساس داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، تسلط بیت‌کوین در بازار به زیر ۳۹ درصد رسیده است.

در مقابل بیت‌کوین، اتریوم طی ماه گذشته عملکرد بسیار بهتری داشت و ارزش جفت معاملاتی ETH/BTC در اوایل این ماه به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۲ رسید.

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.