نرخ تسلط بیت کوین در بازار به دلیل عملکرد ضعیف اتریوم افزایش پیدا کرد

افزایش نرخ تسلط بیت کوین در بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: عملکرد ضعیف اتریوم در چند روز گذشته که امروز نیز تشدید شد، موجب افزایش نرخ تسلط بیت کوین در بازار شده است. این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۱ درصد افت را به ثبت رسانده و در مقایسه با رقیب اصلی خود یعنی بیت‌کوین، عملکرد ضعیف‌تری داشته است.

افزایش نرخ تسلط بیت کوین در بازار

اتریوم امروز روز سختی داشت و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۱ درصد سقوط کرد. جفت ETH/BTC تنها در یک روز ۷/۸۵ درصد کاهش یافته و به ۰/۰۵۹ بیت‌کوین سقوط کرده که پایین‌ترین سطح از ۲۰ اکتبر است.

افزایش نرخ تسلط بیت کوین در بازار

در نظر داشته باشید که اتریوم از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۲ درصد، نسبت به رقیب اصلی خود افت قیمت داشته. درست است که آلت‌کوین‌ها در زمان صعودی بودن بازار عملکرد بهتری به نسبت بیت‌کوین دارند، اما در مواقع نزولی سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهد که به سمت رمزارزهایی حرکت کنند که امن‌تر هستند.

در حال حاضر نرخ تسلط بیت‌کوین در بازار به ۴۶ درصد رسیده که بارزترین دلیل آن، افت شدید قیمت اتریوم است. در حالی که خود بیت‌کوین از ابتدای سال تا کنون، ۵۷/۹۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

افزایش نرخ تسلط بیت کوین در بازار

به گفته ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، عملکرد نامطلوب اتریوم تا حدی ناشی از یک سازماندهی مجدد عمیق هفت بلوکی بود که در زنجیره Ethereum Beacon رخ داد.

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.