روند بیت‌کوین این هفته نیز نزولی خواهد بود؟

آیا بیت کوین این هفته نیز روند نزولی خواهد داشت؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: آیا بیت کوین این هفته نیز روند نزولی خواهد داشت؟ این رمزارز پس از گذشت شش هفته همچنان روند نزولی دارد. سرمایه‌گذاران نگران ادامه‌دار بودن روند نزولی بیت‌کوین هستند. برای اطلاع از ادامه خبر با ما همراه باشید.

آیا بیت کوین این هفته نیز روند نزولی خواهد داشت؟

براساس گزارشات روند بیت‌کوین پس از گذشت شش هفته همچنان نزولی است. با افزایش نگرانی سرمایه‌گذاران در رابطه با افزایش نرخ بهره و کاهش رشد اقتصادی، بیت‌کوین یکی از شدیدترین سقوط‌های خود را در این هفته تجربه کرد. این رمزارز در هفت روز گذشته ۷/۴ درصد افت کرده و اکنون در قیمت ۳۵ هزار دلار معامله می‌شود.

ناگفته نماند که قیمت بیت‌کوین ۳۳ درصد از بالاترین سطح خود یعنی ۴۷ هزار دلار کاهش یافته است. با بررسی نمودار قیمتی بیت‌کوین در شش هفته اخیر، احتمال رشد دوباره این رمزارز از بین می‌رود.

تحلیلگران بیان کرده‌اند، ارزش واقعی بیت‌کوین ۲۸ هزار دلار است. اگر این رمزارز به این قیمت برسد به احتمال زیاد، دارندگان بلند مدت دچار ضرر و زیان خواهند شد. پیتر برانت نیز ارزش واقعی بیت‌کوین را ۳۲ هزار دلار اعلام کرد.

روند نزولی بیت‌کوین

علت نزولی بودن بازار چیست؟

ارزش بازار ارزهای دیجیتال ماه گذشته نزدیک به ۴۰۰ میلیارد دلار افت کرد. چندین آلت‌کوین بازار نیز در یک ماه گذشته ضررهای شدیدی را متحمل شدند که لونا و اولنچ بدترین عملکردها را داشتند.

این روند نزولی تا حد زیادی با بازار سهام مرتبط است. جنگ روسیه و اوکراین نیز می‌تواند دلیلی برای روند نزولی بازار باشد. گفتنی است که با افزایش نرخ بهره احتمال پایان یافتن این روند وجود دارد.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.