پس از اظهارات جی پاول، قیمت بیت‌کوین به ۴۰ هزار دلار سقوط کرد

افت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

همزمان با اظهارات جی پاول (Jey powell)، رئیس فدرال رزرو آمریکا، مبنی بر اینکه SEC باید در افزایش نرخ بهره سریع تر عمل کند، رمزارزهای صنعت کریپتو با افت قیمت مواجه شد. قابل ذکر است که گفته‌های جی پاول منجر به افت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار نیز گشت. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

افت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار

همزمان با اظهارات جی پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، مبنی بر اینکه باید در افزایش نرخ بهره سریع تر عمل کنند، قیمت رمزارزها افت کرد. همچنین وی بیان کرد که در نظر دارند تا نرخ بهره ۰/۵ درصد در ماه می افزایش یابد.

پس از سخنان او، قیمت بیت‌کوین به ۴۰/۵۸۶ دلار سقوط کرد. قابل ذکر است که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز به ۱/۸۸ تریلیون دلار کاهش یافت.

جیمز بولارد (James Bullard)، رئیس بانک فدرال سنت لوئیس روز دوشنبه بیان کرد که انتظار دارد نرخ بهره تا پایان سال به ۳/۵ درصد برسد. طبق گفته او، فدرال رزرو آمریکا باید در پایان هر جلسه میزان نرخ بهره را ۰/۵ درصد افزایش دهد.

هدف از افزایش نرخ بهره مبارزه با تورمی است که در ماه گذشته به ۸/۵ درصد رسیده بود. با افزایش نرخ بهره سرمایه‌گذاری در محصولات نسبتا ایمن مانند اوراق خزانه داری ایالات متحده نیز جذاب‌تر می‌شود.

امکان دارد بیت‌کوین یک نوع محافظ در برابر تورم باشد اما نباید فراموش کرد که ممکن است در مانور اقتصاد جهانی برای مبارزه با تورم فزاینده دچار مشکل شود.

منبع: cryptoslate

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.