بیت‌کوین به زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرد!

سقوط بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ آبان ۱۴۰۰

بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین رمزارز بازار دیجیتال بیت‌کوین به زیر ۶۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد. این سقوط منجر به لیکویید شدن ۵۰۰ میلیون دلار شد. در کنار بیت‌کوین اتریوم نیز روند کاهشی داشت. برای اطلاع از جزئیات خبر سقوط بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار با بیتستان همراه باشید.

طبق داده‌های ارائه شده از CoinMarketCap، محبوب‌ترین رمزارزهای بازار دیجیتال بیت‌کوین و اتریوم روند کاهش داشته‌اند به طوری که قیمت بیت‌کوین به زیر ۶۰,۰۰۰ دلار و اتریوم به زیر ۴,۰۰۰ دلار رسید که سقوط ناگهانی این دو رمزارز در یک ساعت منجر به لیکویید شدن بیش از ۵۰۰ میلیون دلار نقدینگی در صرافی‌ها شد.

سقوط بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار

براساس داده‌های ارائه شده، در یک ساعت گذشته در مجموع ۵۱۷ میلیون دلار قرارداد آتی در چندین صرافی لیکویید شده است. معامله‌گرانی که این رمزارز را خریده بودند حدود ۵۰۴ میلیون دلار خسارت دیدند.

سقوط بیت کوین

قیمت اتریوم تا سال ۲۰۳۰ توسط ۵۰ کارشناس پیش‌بینی شد!

برای مطالعه خبر کلیک کنید

سقوط قیمت بیت‌کوین در چند دقیقه

رمزارز محبوب بازار بیت‌کوین تنها در چند دقیقه ۲,۰۰۰ دلار سقوط کرد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد معامله‌گران بلندمدت بیت‌کوین در حال رسیدن به بخشی از سود خود هستند. این همان چیزی است که معمولا پس از رسیدن بیت‌کوین به بالاترین حد تاریخی جدید اتفاق می‌افتد.

کالین وو (Colin Wu)، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس چینی رمزارز معتقد است که کاهش قیمت بیت‌کوین می‌تواند ناشی از سقوط در بازارهای سهام ایالات متحده و آسیا و اقیانوسیه باشد.

منبع خبر: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.