بیت کوین برای اولین بار در دو هفته اخیر به زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرد

سقوط بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۰

بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار رمزارزها یعنی بیت‌کوین که موفق شده بود رکودهای قیمتی جدیدی را به نام خود ثبت کند و تا نزدیکی محدوده ۷۰ هزار دلار هم پیش برود، برای اولین در دو هفته اخیر، به زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرد. با بیتستان همراه باشید تا به سقوط بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار بپردازیم.

سقوط بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار

بیت‌کوین این هفته شروع سختی داشت و اکنون زیر ۶۰,۰۰۰ دلار رسیده و در این محدوده معامله می‌شود. از ابتدای نوامبر تاکنون، نقدینگی‌های ۲۴ ساعته در بازار این رمزارز به ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.

بیت‌کوین با باز شدن یک شمع ساعتی جدید از حمایت قوی ۶۰,۰۰۰ دلاری باز ماند و سقوط کرد. در پی جا ماندن از سطح حمایتی، بلافاصله ۹۰۰ دلار دیگر از ارزش خود را از دست داد که در مجموع ۷/۳ درصد زیان روزانه را شامل می‌شود.

در جریان اصلاح جهانی بازار، اتریوم به زیر خط روند ۵۰ روزه سقوط کرد

جهت مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید

در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین به طور پیوسته پشتیبانی ۵۹,۰۰۰ دلار را آزمایش می‌کند؛ در حالی که امکان دارد به پایین‌ترین سطح روزانه خود یعنی ۵۸,۳۶۸ دلار هم برسد. پیش از این نیز معامله‌گران زیادی در رابطه با سطح حمایتی ۶۰ هزار دلاری این رمزارز نگران بودند و محتاطانه دست به خرید و فروش می‌زدند.

این در حالی است که آلت‌کوین‌هایی مانند اتریوم، کاردانو و دوج‌کوین هم به طور متوسط ۱۰ درصد ضرر می‌کنند و به پایین‌ترین سطح روزانه خود می‌رسند.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.