نظر مایک مک گلون در مورد روند بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۲

روند بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۲
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آبان ۱۴۰۰

مایک مک گلون یکی از استراتژیست‌های ارشد بلومبرگ در توییتری که به تازگی منتشر کرده، دلایل خوش‌بینی خود برای بیت‌کوین در سال جدید پیش رو و افرادی که در حال حاضر بیت‌کوین در اختیار دارند را گفته است. با بیتستان همراه باشید تا در ادامه نظرات مایک مک گلون در مورد روند بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۲ را بررسی کنیم.

مایک مک‌گلون، استراتژیست بلومبرگ، در توییتر به چهار دلیلی که بر اساس آن‌ها، روند بیت‌کوین در اوایل سال ۲۰۲۲ را مثبت و صعودی تلقی کرده، پرداخته است.

آقای مک‌گلون سه نمودار را به اشتراک گذاشت: پویایی میانگین قیمت سالانه بیت‌کوین (BTC)، شاخص لیکوئید بیت‌کوین (بازه زمانی ۱Q) و نسبت بین نوسانات ۲۶۰ روزه قیمت بیت‌کوین و همین اندیکاتور برای شاخص S&P.

نظر مایک مک گلون در مورد روند بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۲

وی افزوده، بیت‌کوین (BTC) علی‌رغم این که هم به عنوان یک فناوری و هم به عنوان یک دارایی دیجیتال در مرحله نوپایی قرار دارد، همچنان در حال افزایش پذیرش در بین بسیاری از مردم و همچنین دولت‌ها است.

همچنین، او کاهش عرضه را به عنوان یک عامل مثبت برای وجود یک چشم‌انداز روشن برای بیت‌کوین (BTC) تلقی می‌کند. بهتر است بدانید که انتشار بیت‌کوین هر دو سال، ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

به گفته آقای مک‌گلون، بیت‌کوین (BTC) نشانه‌های آشکاری از ثبات را با کاهش نسبت نوسانات BTC/S&P500 نشان داده است که برای یک ارز دیجیتال مناسب محسوب می‌شود.

افت ۸ درصدی منجر به لیکویید ۵۰۰ میلیون دلار بیت‌کوین شد!

جهت مشاهده متن کامل خبر، کلیک کنید

۲۰۲۲، سال سرنوشت ساز برای رمزارز بیت‌کوین:

به این ترتیب، بیت‌کوین (BTC) به سیر صعودی مناسبی در بازار سال ۲۰۲۲ نزدیک می‌شود. استراتژیست بلومبرگ دو سطح را برای این نمایش بیت‌کوین در سال جدید پیش رو نشان داد: حمایت ۵۰,۰۰۰ دلار و مقاومت در ۱۰۰,۰۰۰ دلار.

همچنین این تحلیلگر به چشم‌انداز میان مدت اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار رمزارزها نیز خوش بین است.

آقای مک‌گلون افزایش احتمالی اتریوم (ETH) به ۵۰۰۰ دلار را به افزایش تقاضا، کاهش عرضه و نقش اتریوم در تحول دیجیتال حوزه مالی نسبت می‌دهد.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.