پیتر شیف: احتمال دارد بیت‌کوین به ۱۰ هزار دلار سقوط کند!

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۱۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

براساس گزارشات، یکی از مخالفان بیت‌کوین پیش بینی کرده که اگر قیمت این رمزارز به زیر ۳۰ هزار دلار برسد، احتمال دارد تا ۱۰ هزار دلار هم سقوط کند. پیش بینی سقوط بیت کوین به ۱۰ هزار دلار توسط پیتر شیف (Peter schiif) منتشر شده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۱۰ هزار دلار

پیتر شیف (Peter schiif) یکی از مخالفان بیت‌کوین، بار دیگر توییتی را مبنی بر سقوط بیت‌کوین به ۱۰ هزار دلار منتشر کرد. طبق گزارشات، او قبلا توییت کرده بود که اگر بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار دلار افت کند، بی شک تا ۱۰ هزار دلار هم سقوط می‌کند. در آن زمان بیت‌کوین در قیمت ۳۵ هزار دلار معامله می‌شد.

او اخیرا یک نظرسنجی انجام داده تا بفهمد دارندگان بیت‌کوین بعد از سقوط این رمزارز به زیر ۳۰ هزار دلار چه اقدامی انجام خواهند داد. آیا بیت‌کوین را می‌فروشند یا نگهداری می‌کنند؟

با توجه به این نظر سنجی در مجموع ۳۳۴۲۵ نفر قصد نگهداری بیت‌کوین را دارند. پنج درصد از رای دهندگان قصد فروش و ۱۵ درصد نیز می‌خواهند پس از فروش دوباره بخرند.

نزدیک به ۲۰ درصد از افراد نیز اعتقاد دارند بیت‌کوین زیر ۳۰ هزار دلار نمی‌رسد.

پیش بینی سقوط بیت کوین

سقوط ۷ درصدی بیت‌کوین

شیف در توییتی بیان کرد افت قیمت بیت‌کوین نشان می‌دهد که رمزارزهای دیگر نیز سقوط می‌کنند. او ادعا می‌کند که در آینده نزدیک طلا رشد خواهد کرد.

سقوط ۷ درصدی بیت‌کوین

روز جمعه شیف با انتشار یک توییت بیان کرد افت قیمت بیت‌کوین به زیر ۳۷ هزار دلار باعث فروش بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال می‌شود. به گفته او بازار ارزهای دیجیتال نیز مانند بازار سهام سقوط می‌کند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.