بیت‌کوین دوباره به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد!

سقوط دوباره بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: با وجود افزایش قیمت بیت‌کوین در اوایل امروز، پس از گذشت مدت زمان کوتاهی قیمت این رمزارز  به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرده است. با سقوط دوباره بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار در نمودار بیت‌کوین الگوی بارت سیمپسون رویت شده است.

سقوط دوباره بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار

محبوب‌ترین ارز دیجیتال بازار، بیت‌کوین، باری دیگر الگوی بارت سیمپسون (Bart simpson) را در نمودار خود ایجاد کرده است. این الگو که از روی شکل موی شخصیت کارتونی یک انیمیشن نامگذاری شده، زمانی شکل می‌گیرد که با یک جهش ناگهانی، افت شدید قیمت رخ دهد.

الکس کروگر (Alrx Kroger)، تحلیلگر رمزارزها روز سه شنبه در توییتی نوشته بود:

باری دیگر بیت‌کوین از الگوی بارت پیروی کرده است.

اوایل امروز، بیت‌کوین تا قیمت ۴۱,۸۰۰ دلار رشد و یک شمع سبز را در نمودار خود ایجاد کرد. پس از مدت زمان کوتاهی، یک شمع دیگر به رنگ قرمز در نمودار بیت‌کوین ایجاد شد. اکنون بیت‌کوین حدودا در قیمت ۳۹ هزار دلار معامله می‌شود.

سقوط بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار

مدیر عامل Galaxy Digital اخیرا پیش‌بینی کرده که عملکرد بیت‌کوین در آینده ضعیف خواهد شد. با این حال، او معتقد است ارزش این ارز دیجیتال در طی پنج سال آینده بیش از نیم میلیون دلار می‌شود.

انتظار می‌رود فدرال رزرو ایالات متحده امروز، برای نخستین بار افزایش نرخ بهره خود را اعلام کند. اگر فدرال رزرو ایالات متحده چرخه تشدید سیاست‌های مالی خود را امروز شروع نکند، بیت‌کوین بهبود خواهد یافت.

در ماه فوریه، گلدمن ساکس بیان کرده بود که فدرال رزرو باید هفت بار در سال ۲۰۲۲ نرخ بهره را افزایش دهد. سیاست تند فدرال رزرو می‌تواند ظاهر ناخوشایندی به دارایی‌های پر ریسک از قبیل سهام فناوری و بیت‌کوین بدهد.

منبع خبر: U.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.