پیتر برانت: بیت کوین به ۱۲ هزار دلار سقوط خواهد کرد!

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۱۲ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: پیتر برانت از تاجران شناخته شده در دنیا به تازگی پیش‌بینی خود از سقوط قیمت بیت‌کوین را در توییتر منتشر کرد. پیتر برانت، پیش بینی سقوط بیت کوین به ۱۲ هزار دلار را در پاسخ به یک کاربر توییتر منتشر کرده است.

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۱۲ هزار دلار

پیتر برانت در آخرین توییتی که منتشر کرده، اعلام کرد که بیت‌کوین چهارمین اصلاح بزرگ خود را به زودی تجربه خواهد کرد.

پیتر برانت در پاسخ به یک کاربر توییتر به نام Cheds، که جزو تاجران و تحلیلگران مطرح ارزهای دیجیتال است، پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین ممکن است به سطح ۱۲ هزار دلار سقوط کند. اگر این اتفاق رخ دهد، قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح قیمتی خود از سال ۲۰۱۱ سقوط خواهد کرد.

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۱۲ هزار دلار

با این که بیت‌کوین هفته گذشته را با یک روند صعودی آغاز کرده، اما نتوانسته به روند نزولی چندین هفته گذشته خود پایان بدهد. در حال حاضر، دهمین هفته متوالی است که بیت‌کوین در یک روند نزولی شدید قرار دارد.

ماه گذشته، اسکات مینرد، مدیر ارشد صندوق سرمایه گذاری گوگنهایم پیش بینی کرده بود که قیمت بیت‌کوین ممکن است تا ۸۰۰۰ دلار هم کاهش یابد. مایک مک گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ، افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده را به عنوان اصلی‌ترین دلیل افت بیت‌کوین می‌داند.

بزرگترین ارز دیجیتال نسبت به بالاترین رکورد خود یعنی ۶۹,۰۴۴ دلار که هفت ماه پیش ثبت کرده بود، ۵۶/۹۲ درصد کاهش یافته است.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.