نرخ هش ریت بیت‌کوین روز به روز افزایش می‌یابد: قیمت بیت‌کوین چه تغییری خواهد کرد؟

افزایش روز افزون هش ریت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از افزایش روز افزون هش ریت بیت کوین می‌دهند. نرخ هش این رمزارز در ۲۳ مارس به بالاترین حد خود یعنی ۳۹۸ تراهش در ثانیه رسید. سرمایه‌گذاران مشتاقند بدانند که دلیل این رشد چیست؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با ما باشید.

افزایش روز افزون هش ریت بیت کوین

با رشد قیمت بیت‌کوین ماینرها دوباره فعالیت خود را آغاز نمودند. طبق گزارشات، نرخ هش این رمزارز در ۲۳ مارس به بالاترین حد خود یعنی ۳۹۸ تراهش در ثانیه رسید.

با توجه به داده‌های ارائه شده از سمت YchartstS، با وجود افزایش نرخ هش شبکه بیت‌کوین در ۲۶ مارس و رسیدن به ۳۳۵ تراهش در ثانیه، در ۲۷ مارس کاهش یافته است. با وجود این کاهش نیز همچنان نرخ هش ریت این رمزارز نسبت به سال گذشته رشد زیادی را نشان می‌دهد.

با توجه به پست منتشر شده توسط سام واترز در ۲۶ مارس این افزایش ناشی از آغاز فعالیت ماینرها، راه‌اندازی امکانات جدید و یافتن منابع ارزان قیمت برای ماینرها است.

افزایش روز افزون هش ریت بیت کوین

طبق گفته او با وجود قیمت پایین بیت‌کوین، اکنون قیمت این رمزارز دوباره افزایش یافته و مدتی است ماینرها ماین BTC را شروع کرده‌اند. علاوه بر این تحلیلگر، شرکت سرمایه‌گذاری Stifel نیز بیان نمود که احتمالا این افزایش ناشی از آغاز فعالیت دوباره ماینرها باشد.

افزایش روز افزون هش ریت بیت کوین

جالب است بدانید که با وجود قیمت پایین بیت کوین، شرکت TeraWulf توانست این رمزارز را استخراج نماید. این شرکت انتظار دارد با افزایش نرخ هش، قیمت بیت‌کوین نیز افزایش یابد.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.