رکورد جدید برای بیت‌کوین: تعداد آدرس‌های دارای BTC به ۴۰ میلیون رسید

رکورد جدید تعداد آدرس های دارای بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

با وجود مشکلاتی که بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار در سال ۲۰۲۲ با آن‌ها دست به گریبان بود، تعداد آدرس‌های دارای این رمزارز به ۴۰ میلیون آدرس رسید و رکورد زد. رکورد جدید تعداد آدرس های دارای بیت کوین نشان می‌دهد که استقبال و ذخیره کردن این رمزارز همچنان ادامه دارد و کاهش قیمت نتوانسته خریداران را از ذخیره کردن BTC منصرف کند. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

رکورد جدید تعداد آدرس های دارای بیت کوین

با توجه به بهبود بازار ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین رکورد دیگری را شکست. بر اساس گزارش رسانه IntoTheBlock، تعداد آدرس‌هایی که بیت‌کوین دارند به حدود ۴۰ میلیون آدرس رسیده است. در مقایسه با این تعداد، شبکه کاردانو دارای ۳/۵ میلیون آدرس دارد.

با وجود روند و عملکرد منفی بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲، تعداد آدرس‌های دارای بیت‌کوین در حال افزایش بوده و این تعداد امسال ۸۸۰,۰۰۰ آدرس افزایش یافته است.

اهمیت رشد شبکه

رشد شبکه یکی از مهم‌ترین معیارها برای هر ارز دیجیتال است. با وجود اینکه بیت‌کوین قرارداد هوشمند را پشتیبانی نمی‌کند، اما همچنان اولین اولویت خرید برای معامله‌گران تازه وارد به حساب می‌آید.

عکس توییت

بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ شروع سختی داشت و نسبت به ابتدای سال تقریبا ۲۰ درصد کاهش یافته است. در حال حاضر نیز به دلیل نبود قدرت خرید و همچنین عدم اطمینان، سرمایه‌گذاران نمی‌توانند در بازار فعالت خوبی داشته باشند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.