کاندیدای مجلس سنای آمریکا از آریزونا، میلیونر بیت‌کوین است

میلیونر بیت‌کوین در مجلس سنای آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مهر ۱۴۰۰

بلیک مسترز (Blake Masters) که یکی از معروف‌ترین نامزدهای جمهوری‌خواه مجلس سنا در کشور آمریکا است، بیان کرد که بیش از ۱ میلیون دلار بیت‌کوین دارد. مسترز یکی از دوست‌داران پیتر تیل (Peter Thiel)، یکی از سرمایه‌گذاران حرفه‌ای است. برای اطلاع از خبر میلیونر بیت کوین در سنای آمریکا با بیتستان همراه باشید.

بلیک مسترز (Blake Masters) یکی از نامزدهای مجلس سنای آمریکا است. او بیان کرد بیش از 1 میلیون دلار بیت‌کوین را در کیف‌پول خود دارد. همانطور که توسط u.today گزارش شده است. مسترز در مجلس سنای آمریکا پیشنهاد کرده که این کشور می‌تواند بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری یعنی بیت‌کوین را خریده و آن را ذخیره کنند. مدیر عامل ۳۴ ساله، تعدادی زیادی از آلت‌کوین ها را در کیف‌پول خود دارد.

مسترز از قانون ممنوعیت قانون‌گذاران آمریکا برای معامله سهام انفرادی در آمریکا حمایت کرده و بیان کرد:

این فساد به دلیل تجارت با استفاده از اطلاعات غیر عمومی است و به ظاهر فساد جامعه دامن می‌زند.

جهش در قیمت بیت‌کوین: آیا نهنگ‌ها ETF آتی بیت کوین را تأیید می‌کنند؟

ادامه خبر را بخوانید

سیاست‌مداران دوستدار رمزارزها

در روز ۷ اکتبر، سناتور سینتیا لومیس (Sen.Cynthia Lummis)، بیان کرد که تا ۱۰۰ هزار دلار بیت‌کوین را خریده است. او خزانه‌دار سابق ایالت وایومینگ و یکی از قوی‌ترین طرفداران ارزهای رمزنگاری شده در میان قانونگذاران آمریکایی بود.

اندر یانگ (Andraw yang)، نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا، که اخیرا از حزب دموکرات جدا شده و PAC Party Forward را راه‌اندازی کرده بود، در یک توییت خود را “حامی بزرگ بیت‌کوین” توصیف کرد:

به طور کلی طرفداران بیت‌کوین و رمزارزها می‌خواهند اجازه دهند، قیمت فیات کاهش یابد.

با این حال دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، که بدون شک با وجود موفق نبودن در انتخابات مجدد، با نفوذترین جمهوری‌خواه باقی مانده است. او همچنان نسبت به رمزارزها رویکرد انتقادی دارد.

منبع خبر: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.