انتقال ۱۴ هزار واحد بیت‌کوین از یک بلوک به صرافی: قیمت این ارز دیجیتال تغییر می‌کند؟

انتقال ۱۴ هزار واحد بیت کوین از یک بلوک به صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: IT Tech گزارش می‌دهد که استخراج کنندگان بیت‌کوین بیش از ۱۴۰۰۰ بیت‌کوین را از یک بلوک به صرافی منتقل کرده‌اند. انتقال ۱۴ هزار واحد بیت کوین از یک بلوک به صرافی می‌تواند تاثیر منفی در بازار داشته باشد.

انتقال ۱۴ هزار واحد بیت کوین از یک بلوک به صرافی

اخیرا ایالات متحده رقم دقیق تورم رخ داده را اعلام نمود که پس از آن قیمت بیت‌کوین افزایش پیدا کرد. دولت قزاقستان نیز سیاست‌های جدیدی با هدف جلوگیری از استخراج بیت‌کوین در پیش گرفته است. اپراتورهای شبکه برق تگزاس از همه ماینرهای بیت‌کوین خواسته‌اند تا فعالیت‌های خود را متوقف کنند تا میزان فشار وارده بر شبکه توزیع برق کاهش پیدا کند.

در این بین IT Tech گزارش می‌دهد که استخراج کنندگان بیت‌کوین بیش از ۱۴۰۰۰ واحد BTC را از یک بلوک به یک صرافی منتقل کرده‌اند. انتقال این میزان بیت‌کوین به صرافی می‌تواند تاثیر نامطلوبی در بازار داشته باشد.

یکی از کاربران نیز اشاره کرده است که این میزان بیت‌کوین در بازار نقدی یا بازار مشتقات وارد نشده. گلس‌نود نیز گزارش داد که حجم خالص جریان استخراج کنندگان بیت‌کوین بر اساس میانگین متحرک ۷ روزه (MA) به بالاترین حد تاریخ (ATH) یعنی ۱,۷۷۹,۹۵۳ دلار رسیده است. در هفته اول ژانویه ۲۰۲۲، این میزان تنها ۱,۷۰۰,۹۴۰ دلار بود.

به گفته کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant جریان خروجی در کیف پول صرافی متوقف نشده و احتمالا به یک کیف پول سرد نیز منتقل شده است.

قیمت بیت‌کوین افزایش می‌یابد؟

بر اساس برخی از داده‌های موجود، علاقه کاربران و سرمایه‌گذاران در حال افزایش است و بازار به زودی رشد خوبی را تجربه خواهد کرد. همچنین مشخص شد که ذخایر ماینر‌های بیت‌کوین در دو هفته گذشته کاهش یافته است.

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد افزایش یافته است. این ارز دیجیتال در حال حاضر به طور متوسط در محدوده‌ی ​​۲۰,۹۵۳ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات ۲۴ ساعته بیت‌کوین نیز با ۲ درصد رشد به ۳۲/۸ میلیارد دلار رسیده است.

قیمت بیت‌کوین افزایش می‌یابد؟

Santiment می‌گوید تعداد آدرس‌های فعال بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. در زمان نگارش این خبر، تعداد آدرس‌های فعال، نزدیک به ۱ میلیون آدرس تخمین زده می‌شود.

انتقال ۱۴ هزار واحد بیت کوین از یک بلوک به صرافی

جالب است بدانید که در ۱۴ ژوئیه، این تعداد ۸۶۰ هزار آدرس بود. همین افزایش تعداد آدرس‌های فعال نشان دهنده امید سرمایه‌گذاران به بازار محسوب می‌شود.

منبع: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.