استخراج بیت کوین در ایالات متحده! نیویورک شهر مورد علاقه استخراج‌کننده‌های بیت‌کوین

استخراج بیت کوین در ایالات متحده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ مهر ۱۴۰۰

طبق گزارشات اخیر، چهار شهر در ایالات متحده آمریکا بالاترین نرخ تولید هش‌ریت را دارند. مجموعه داده‌های فاندری نشان می‌دهد که بیشترین استخراج کنندگان بیت‌کوین در آمریکا شهرهای نیویورک، کنتاکی، جورجیا و تگزاس هستند. با بیتستان همراه باشید، تا از خبر دقیق استخراج بیت کوین در ایالات متحده مطلع شوید.

براساس داده‌های ارائه شده، در ایالات متحده، شهر نیویورک ۱۹/۹ درصد از نرخ تولید هش بیت‌کوین را به خود اختصاص داد. به ترتیب شهر کنتاکی ۱۸/۷، جورجیا ۱۷/۳ و تگزاس ۱۴ درصد را شامل می‌شود.

بسیاری از شهرهای آمریکا با بالاترین نرخ استخراج بیت‌کوین از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده می‌کنند. به این دلیل، امکان دارد واقعیتی که بیان می‌کند، بیت‌کوین برای محیط زیست مضر است، تغییر یابد.

علت علاقه استخراج‌کنندگان به این شهرها

به گزارش CNBC، بسیاری از استخراج کنندگان بیت‌کوین به این شهرها نقل مکان می‌کنند؛ زیرا این شهرها دارای انرژی ارزان و تجدیدپذیر هستند. داده‌های اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA) نشان می‌دهد که یک سوم انرژی نیویورک از منابع تجدیدپذیر تامین می‌شوند. شهر کنتاکی در مقام دوم استخراج بیت‌کوین قرار دارد.

دولت کشور آمریکا اخیرا قانونی را تصویب کرد که معافیت مالیاتی خاصی را برای استخراج رمزارزها در نظر می‌گیرد.

اگرچه براساس داده‌های ارائه شده، تگزاس رتبه چهارم را در بین استخراج کنندگان دارد، اما این ایالت غول‌های استخراج مانند Riot Blockchain و پلتفرم خدمات استخراج چینی Bitdeer را در خود جای داده است.

به گزارش CNBC، قانونگذاران دوستدار رمزارزها، دسترسی به انرژی های تجدیدپذیر قابل توجه و همچنین وجود گاز طبیعی، چیزی است که تگزاس را برای استخراج‌کنندگان جذاب می‌کند.

منبع خبر: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.