شرکت Bengal Energy قصد دارد که در کنار استخراج نفت و گاز، ارز دیجیتال هم ماین کند

تصمیم Bengal Energy برای استخراج ارز دیجیتال در کنار استخراج نفت و گاز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱

گزارشات اخیر خبر از تصمیم Bengal Energy برای استخراج ارز دیجیتال در کنار استخراج نفت و گاز داده‌اند. این شرکت  قصد دارد با استفاده از گازهای موجود در چاه‌های دور افتاده استرالیا رمزارزهایی مانند بیت‌کوین استخراج کند. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

تصمیم Bengal Energy برای استخراج ارز دیجیتال در کنار استخراج نفت و گاز

شرکت کانادایی Bengal Energy که در زمینه استخراج نفت و گاز فعالیت می‌کند، قصد دارد با استفاده از گازهای موجود در چاه‌های دور افتاده استرالیا رمزارزهایی مانند بیت‌کوین هم استخراج کند.

طبق گزارشی که توسط Australian ارائه شده، در این طرح آزمایشی بنگال انرژی ۷۰ ماینر را در یک ساختمان قرار داده و اقدام به استخراج بیت‌کوین می‌کند. به گفته مدیر عملیاتی، شرکت بنگال انرژی چاه‌های گازی را از شریکان خود خریداری کرده است.

قابل ذکر است که این چا‌ه‌های گازی مشکلاتی را برای شرکت ایجاد کرده‌اند. برای مثال، با اینکه شرکت می‌تواند با استفاده از گاز بیت‌کوین استخراج کند، اما هنوز خطوط لوله برای توزیع گاز درست نکرده و استخراج بیت‌کوین با استفاده از چاه‌های گازی به تاخیر افتاده است.

بر اساس گزارشات، ۷۰ ماینر بیت‌کوین روزانه حدود ۲۳۵ دلار بیت‌کوین استخراج می‌کنند. در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح، شرکت بنگال انرژی قصد دارد تعداد ماینرها را ۲۰ تا ۱۰ برابر کند که در این صورت میزان درآمد به دست آمده 2000 تا 5000 دلار خواهد بود.

منبع خبر: Cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.