کوین اولیری: استخراج ارز دیجیتال بیت‌کوین با انرژی تجدیدپذیر می‌تواند دنیا را نجات دهد!

نجات جهان با استخراج بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: کوین اولیری از جمله افراد مشهور در حوزه تجارت ارزهای دیجیتال، در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۲ سخنرانی داشت و به حمایت از استخراج این ارز دیجیتال پرداخت. وی اعلام کرد که نجات جهان با استخراج بیت کوین ممکن است، اما قانون‌گذاران باید مقرراتی را تدوین کنند که ابهامات کاربران نسبت به این حوزه از بین برود.

نجات جهان با استخراج بیت کوین

کوین اولیری، سرمایه‌گذار و شخصیت رسانه‌ای معروف با نام مستعار «آقای شگفت‌انگیز»، از استخراج ارزهای دیجیتال با انرژی تجدیدپذیر و همچنین تلاش‌های نظارتی فعالانه‌ای که احتمالاً توسط دولت ایالات متحده در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهند شد، حمایت کرد.

کوین اولیری قبلا نیز اعلام کرده بود که ارزهای دیجیتال مثل رمزارزها و توکن‌های مختلف، ۲۰ درصد از سبد سرمایه‌ی وی را تشکیل می‌دهند. وی در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۲ سخنرانی کرد و گفت که کنگره ایالات متحده در حال کار بر روی مقرراتی است که صنعت کریپتو را هدف قرار می‌دهد.

وی قانون‌گذاری‌های جدید را تحسین کرد و گفت که با این دیدگاه نظارتی، به زودی سرمایه‌های زیادی به سمت ارزهای دیجیتال روانه خواهد شد.

وی همچنین ادعا کرد که ارز دیجیتال به دوازدهمین بخش S&P 500 تبدیل خواهد شد. S&P 500 شاخص بررسی ۵۰۰ شرکت و سهام بزرگ آمریکا است.

موضوع دیگری که در طول سخنرانی اولیری مورد توجه قرار گرفت، استخراج ارز دیجیتال بیت‌کوین برای پروتکل‌های اثبات کار بود. وی ابتدا از قوانین اجرا شده توسط SEC انتقاد کرد؛ چرا که SEC اعلام کرده است، ماینرهای بیت‌کوین مانند Marathon Digital Holdings و HIVE Blockchain Technologies باید گزارش کربن تولید شده ارائه کنند.

اولیری بیان کرد که خطای این گزارش آنقدر بزرگ است که نمی‌توان آن را برآورد کرد.

منبع: cryptopotato

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.