درآمد استخراج کنندگان بیت‌کوین تا ۶۸ درصد افزایش یافت

افزایش ۶۸ درصدی درآمد استخراج کنندگان بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

با تمام مشکلات فراوانی که اکوسیستم بیت‌کوین در آغاز سال جاری با آن روبه‌رو بود، اما در چند روز اخیر این اکوسیستم افزایش ۶۸ درصدی درآمد استخراج کنندگان بیت کوین، کاهش مشکلات سیستماتیک و افزایش نرخ هش را ثبت کرد. این قضیه باعث می‌شود سرمایه‌گذاران امید بیشتری به بهبود بازار ابن توکن داشته باشند. برای  خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش ۶۸ درصدی درآمد استخراج کنندگان بیت کوین

در اوایل سال ۲۰۲۲، درآمد حاصل از استخراج بیت‌کوین به دلیل تاثیر احساسات بد سرمایه‌گذاران، شدیدا کاهش یافته بود. تنش‌های ناشی از سقوط بازار، فروپاشی اکوسیستم و سرمایه‌گذاری‌های زیان‌آور، اصلی‌ترین دلایل احساسات بد در بازار بودند.

با کاهش مشکلات اکوسیستم بیت‌کوین از ژوئیه ۲۰۲۲، وضعیت شبکه در مواردی مثل درآمد استخراج‌کنندگان، مشکلات سیستماتیک و نرخ هش بهبود یافته است.

صنعت ماینینگ بیت‌کوین (BTC) در طول سال ۲۰۲۲ استرس مالی شدیدی را تحمل کرد. دلایل این فشار مالی شدید را می‌توان طولانی مدت بودن بازار نزولی و فشارهای زیاد فدرال رزرو دانست.

با تمام این مشکلات و استرس‌های مالی، درآمد استخراج بیت‌کوین ۶۸٫۶۳ درصد نسبت به درآمد آن در تاریخ ۱۳ ژوئن که کمترین درآمد استخراج بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ بوده افزایش یافته است. همچنین افزایش ۶۸ درصدی درآمد حاصل از استخراج بیت‌کوین می‌تواند کمک بسزایی به ماینرها کند.

افزایش ۶۸ درصدی درآمد ماینرهای بیت کوین

داده‌های blockchain.com نشان می‌دهند که درآمد استخراج کنندگان بیت‌کوین از ۱۳٫۹۲۸ میلیون دلار (در ۱۳ جولای) به ۲۳٫۴۸۸ میلیون دلار (در ۱۲ اوت) رسیده است.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.