خودپردازهای Bitcoin of America از شیبا اینو پشتیبانی می‌کنند

پشتیبانی از شیبا اینو در خودپردازهای Bitcoin of America
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

پشتیبانی از شیبا اینو در خودپردازهای Bitcoin of America با اضافه شدن این میم‌کوین محبوب به سرویس این خودپردازها آغاز شد. توکن شیبااینو، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهانی، پس از توکن‌های دوج‌کوین و اتریوم به شبکه خودپرداز Bitcoin of America اضافه شده است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی اخیر منتشر شده، اپراتور محبوب خودپرداز ارزهای دیجیتال بیت‌کوین آمریکا (Bitcoin of America)، رمزارز شیبااینو (SHIB) را به لیست ارزهای دیجیتال موجود اضافه کرده است.

این  ATMها امکان خرید و فروش بیت‌کوین و همچنین چندین آلت‌کوین از جمله Dogecoin را برای کاربران خود فراهم می‌کنند.

توکن‌های پشتیبانی شده در خودپردازهای Bitcoin of America

طبق گزارشات ارائه شده، Bitcoin of America ماه گذشته پشتیبانی از Dogecoin، بزرگترین میم‌کوین جهان را آغاز کرد که منجر به افزایش قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال شد.

در ۲۴ ساعت گذشته، شیبااینو علیرغم اضافه شدن در Bitcoin of America، همچنان ۳ درصد کاهش یافته است. توکن SHIB در حال حاضر ۷۰٫۰۱ درصد با بالاترین رکورد خود فاصله دارد و در حال حاضر در قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۵۸۷ دلار در بایننس معامله می‌شود.

دستگاه‌های خودپرداز Bitcoin of America

دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال Bitcoin of America مشابه دستگاه‌های ATM معمولی هستند. این دستگاه‌ها معمولاً کارمزدهای دو رقمی دریافت می‌کنند که به طور قابل توجهی بالاتر از صرافی‌های رایج ارزهای دیجیتال است.

سال گذشته، این شرکت ATM جهانی خود را معرفی کرد که ترکیبی از ویژگی‌های خودپرداز رمزنگاری و خودپرداز سنتی است. ATMهای جهانی به مشتریان این امکان را می‌دهند که بلافاصله پس از پرداخت پول نقد با کارت اعتباری خود، ارز دیجیتال خود را خریداری کنند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط Coin ATM Radar، شبکه Bitcoin of America دارای ۱۸۴۱ دستگاه خودپرداز است که در سراسر ایالات متحده نصب و راه‌اندازی شده‌اند.

شیبااینو ماه گذشته به مجموعه ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده AMC اضافه شد و انتظار می‌رود این قضیه به افزایش پذیرش این رمزارز کمک کند.

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.