بیت‌کوین دوباره به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کرد!

سقوط دوباره‌ی بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ تیر ۱۴۰۱

براساس گزارشات اخیر، بیت‌کوین بار دیگر به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کرد. احتمالا سقوط دوباره‌ی بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار ناشی از انتقال ۵۰ هزار بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها به صرافی‌های مختلف است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

سقوط دوباره‌ی بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار

بیت‌کوین با تغییر روند خود در ۲۲ ژوئن به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کرد.

سقوط بیت کوین

داده‌های ارائه شده از Cointekegraph markets pro و Trading view نشان می‌دهند که این رمزارز به طور ناگهانی به قیمت ۱۹,۹۴۷ دلار سقوط کرده است. نا گفته نماند که این رمزارز در روز قبلی با قیمت ۲۱ هزار دلار معامله می‌شد.

طبق گزارشات قبلا Rakt capital معامله‌گر و تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال بیان کرده بود که بیت‌کوین نمی‌تواند میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود را باز پس گیرد. طبق گفته او در این صورت بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح خود خواهد رسید.

سقوط دوباره بیت کوین

تحلیلگر دیگری به نام Credible crypto به چشم انداز کوتاه مدت این رمزارز امیدوار بود. در همین زمان، نهنگ‌های بازار نیز دست به کار شدند.

سقوط بیت کوین به زیر 20 هزار دلار

انتقال بیت کوین توسط نهنگ‌ها:

براساس گزارشات شرکت Glassnode در ۲۰ و ۲۱ ژوئن نهنگ‌های بیت‌کوین حدودا ۵۰ هزار بیت‌کوین را به صرافی‌های مختلف منتقل کردند. این گروه در تاریخ ۱۳ ژوئن حدود ۵۸ هزار بیت‌کوین را به آدرس‌های دیگر منتقل کرده بودند. براین اساس، می‌توان گفت میزان بیت‌کوین که توسط نهنگ‌ها به صرافی‌ها منتقل می‌شود همچنان بالاست.

سقوط اخیر بیت‌کوین

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.