مدیر عامل گروه deVere: قیمت بیت کوین تا پایان ماه مارس به ۵۰ هزار دلار می‌رسد!

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط مدیر عامل گروه deVere
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: نایجل گرین (Nigel Green) مدیرعامل شرکت deVere Group معتقد است بیت‌کوین پتانسیل این را دارد که تا پایان ماه مارس به مرز ۵۰,۰۰۰ دلار برسد. وی دلیل افزایش قیمت بیت‌کوین را جنگ بین اوکراین و روسیه می‌داند. پیش بینی قیمت بیت کوین توسط مدیر عامل گروه deVere در صورتی منتشر شد که ارزش این رمزارز با سقوط بیش از ۶ درصدی به ۳۹ هزار دلار رسیده است.

با توجه به داده‌های ETF Trends، گرین در یک اظهار نظر جالب گفته که معتقد است قیمت این ارز دیجیتال باید همچنان در حال افزایش باشد و تا پایان ماه مارس به ۵۰ هزار دلار برسد. وی در ادامه گفت:

نمی‌توانم دلیلی پیدا کنم که چرا سرعت حرکت قیمت بیت‌کوین باید تضعیف شود. اما به نظر من، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این رمزارز تا پایان ماه مارس به ۵۰,۰۰۰ دلار برسد.

گرین در ادامه اضافه کرد:

هنوز زود است که بگوییم آیا پس از رسیدن بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار، این رمزارز دوباره می‌تواند به بالاترین سطح ثبت شده یعنی ۶۸ هزار دلار برسد یا نه؟!

به گفته این تحلیلگر، جنگ بین روسیه و اوکراین باعث شده تا آشفتگی زیادی در بازارهای مالی به وجود آید.

پیش‌بینی قیمت اتریوم توسط مدیر عامل گروه deVere

در نظر داشته باشید که سال گذشته گرین در یک پیش‌بینی عجیب گفته بود که ارزش اتریوم «طی پنج سال» از بیت‌کوین پیشی خواهد گرفت، زیرا به نظر او اتریوم کاربرد و تقاضای بیشتری نسبت به بیت‌کوین دارد.

میلیاردر کهنه کار مارک موبیوس (Mark Mobius) شریک موسس Mobius Capital Partners، دلیل افزایش قیمت اخیر بیت‌کوین را جنگ بین روسیه و اوکراین خوانده بود.

موبیوس در این رابطه معتقد است که روس‌ها «راهی برای بیرون آوردن پول و ثروت خود» دارند و آن راه، ارزهای دیجیتال هستند. همین امر نیز باعث شده که قیمت بیت‌کوین در چند روز گذشته افزایش پیدا کند. جالب است بدانید که صرافی ارز دیجیتال کونا (Kuna) پس از آغاز حمله روسیه به اوکراین، شاهد افزایش حجم معاملات بود.

به طور متوسط ​​حجم معاملات این صرافی حدود ۴۵ میلیون گریونا اوکراین در روز بود، اما پس از حمله روسیه به اوکراین، حجم معاملات آن به ۱۵۰ میلیون UAH (معادل حدود ۵ میلیون دلار) افزایش یافت.

منبع: cryptoglobe

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.