قیمت بیت‌کوین افزایش یافت: صعود به ۴۴ هزار دلار

صعود قیمت بیت کوین به ۴۴ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: طبق داده‌های ارائه شده از coinmarketcap روز سه شنبه قیمت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال رشد کرده و روند نزولی خود را جبران کردند. سرمایه‌گذاران شاهد صعود قیمت بیت کوین به ۴۴ هزار دلار بودند.

طبق داده‌های ارائه شده از coinmarketcap روز سه شنبه قیمت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال رشد کرده و روند نزولی خود را جبران کردند. بیت‌‌کوین در این روز به قیمت ۴۴,۱۸۰ دلار رسید و اتریوم از مرز ۳/۰۰۰ دلار عبور کرد. آلت‌کوین‌ها نیز بین ۳ تا ۱۰ درصد رشد داشتند.

صعود قیمت بیت کوین به ۴۴ هزار دلار

با افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی بین روسیه و اوکراین بازدهی دارایی‌های خزانه داری آمریکا صبح روز سه شنبه کاهش یافت. با توجه به سخنان سرگئی لاوروف (Sergey Lavrovs) با ولادیمیر پوتین (veladimir putin)، به نظر می‌رسد که روسیه به گفتگو با اتحادیه اروپا در رابطه با اوکراین ادامه دهد.

بیت‌کوین پس از افت قیمت به ۴۵,۸۵۵ دلار در ۱۰ فوریه، در قیمت ۴۱,۵۷۰ دلار حمایت شد. طبق داده‌های coinmarketcap در حال حاضر بیت‌کوین در قیمت ۴۳,۹۳۰ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت ۴ درصد افزایش یافته است.

معامله‌گران با احتیاط عمل می‌کنند

داده‌های ارائه شده از into the block نشان می‌دهد به دلیل اینکه حجم معاملات بیت‌کوین حدود ۷۰ درصد کمتر از سال ۲۰۲۱ است، سرمایه‌گذاران بازار با احتیاط کامل عمل می‌کنند.

معاملات دائمی بیت‌کوین با افزایش قیمت این رمزارز مطابقت ندارد که می‌تواند نشان دهنده این باشد که سرمایه‌گذاران با احتیاط عمل می‌کنند.

شاخص ترس و طمع بیت‌کوین نیز در حال حاضر در منطقه ترس قرار دارد.

منبع خبر: u.today

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.