جهش بزرگ بیت کوین به ۴۳ هزار دلار: آیا این جهش باعث بازگشت قیمت به بالای ۵۰ هزار دلار خواهد شد؟

جهش بزرگ بیت کوین به ۴۳ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

بیت‌کوین بهبود بازارهای جهانی را دنبال کرد و با یک جهش بزرگ به ۴۳۰۰۰ دلار رسید. بیت‌کوین با این جهش به نقطه مقاومتی جدی خود نزدیک شد. برای خواندن جزئیات خبر جهش بزرگ بیت کوین به ۴۳ هزار دلار با بیتستان همراه باشید.

جهش بزرگ بیت کوین به ۴۳ هزار دلار

پس از بهبود روند بازار، بیت‌کوین و دارایی‌های دیجیتال دیگر به نقاط مقاومت جدی و مهم خود رسیدند.  دلیل اهمیت رسیدن این دارایی‌ها به نقطه مقاومت جدی، این است که میانگین‌های متحرک میان‌مدت به عنوان نقطه تعیین‌کننده روند این دارایی‌ها در بازار عمل می‌کنند و از اهمیت بالایی برخوردارند.

در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین مستقیماً در خط مقاومت فوق‌الذکر معامله می‌شد. طلای دیجیتال به میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه رسیده است که به عنوان مانعی بین معاملات دارایی در روند نزولی و صعودی عمل می‌کند. هر زمان که دارایی‌ها بر نقطه مقاومت غلبه کنند، تمایل دارند راه خود را به سمت بالا ادامه دهند.

جهش بزرگ بیت کوین به ۴۳ هزار دلار

طبق نمودار، آخرین باری که بیت‌کوین به این نقطه مقاومت رسیده، ابتدای دسامبر ۲۰۲۱ بوده است. رسیدن به این نقطه در دسامبر سال گذشته تجربه موفقیت‌آمیزی نبود و منجر به کاهش ارزش ارز دیجیتال به زیر ۵۰۰۰۰ دلار شد.

تلاقی میانگین‌های متحرک ۲۰۰ و ۵۰ روزه معمولاً تغییر روند بلندمدت را نشان می‌دهند. پیش از این، این اندیکاتور یکی از قوی‌ترین سیگنال‌های موجود در بازار را به ما می‌دادند.

انتظار می‌رود در صورتی که بیت‌کوین به قیمت قبلی خود بازگردد و به منطقه بالای ۵۰۰۰۰ دلار برسد، این اندیکاتور معکوس خواهد شد.

آخرین میانگین متحرک ۵۰ روزه در ژوئیه ۲۰۲۱ روند نزولی را نشان داد و کاتالیزوری برای بیت‌کوین شد که به بالاترین قیمت یعنی ۵۲۰۰۰ دلار برسد.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در قیمت ۴۲۷۸۳ دلار معامله می‌شود، اما به دلیل عدم وجود حجم خرید قوی در بازار، نتوانسته مقاومت را بشکند. بر اساس داده‌های قبلی، هر شکست مقاومتی با افزایش نوسانات همراه بود.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.