شاخص ریسک ذخیره بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود سقوط کرد!

رسیدن شاخص ریسک ذخیره بیت کوین به پایین ترین حد خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ تیر ۱۴۰۱

براساس داده‌های ارائه شده توسط Glassnode، شاخص ریسک ذخیره بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است. رسیدن شاخص ریسک ذخیره بیت کوین به پایین ترین حد خود ناشی از این است که بیت‌کوین نشانه‌های کمی از بازیابی و ریکاوری را نشان می‌دهد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

رسیدن شاخص ریسک ذخیره بیت کوین به پایین ترین حد خود

براساس داده‌های ارائه شده از سمت Glassnode، شاخص ریسک ذخیره بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است. هدف این شاخص نشان دادن اطمینان دارندگان بلند مدت یک رمزارز نسبت به قیمت لحظه‌ای دارایی‌شان است.

در سطوح کنونی، حتی اعتماد دارندگان بلند مدت نسبت به بیت‌کوین کاهش یافته است، چرا که این شاخص از سال ۲۰۱۵ تا کنون چنین افتی نداشته.

افت شاخص ریسک ذخیره بیت‌کوین

بازار بیت‌کوین تا کنون دچار رکود نشده و ممکن است در اواخر این ماه پس از اعلام ارقام منفی تولید ناخالص داخلی در آمریکا حالت رکودی پیدا کند. علاوه بر این شاخص، شاخص‌های دیگری مانند نسبت سود جریان خروجی (SPOR) نیز به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

براساس داده‌های ارائه شده دارندگان بلند مدت بیت‌کوین این رمزارز را با زیان‌های هنگفتی می‌فروشند که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران از تمامی سودهای خود دست کشیده‌اند.

سقوط شاخص ریسک ذخیره بیت‌کوین

جالب است بدانید که قیمت بیت کوین در سه هفته گذشته در یک محدوده در نوسان بوده است. اگر فروش بیت‌کوین ادامه داشته باشد، احتمالا این رمزارز تا ۱۲ هزار دلار نیز سقوط خواهد کرد.

در زمان نگارش این خبر، ارزش کل بازار به دنبال زیان سه درصدی بیت‌کوین به ۹۵۳ میلیارد دلار کاهش یافته است. ناگفته نماند روز شنبه زمانی که قیمت بیت‌کوین به ۲۱/۸۵۰ دلار رسید، ارزش بازار نیز به ۱ تریلیون دلار رسیده بود.

در حال حاضر نیز این رمزارز با قیمت ۲۰/۵۷۴ دلار معامله می‌شود.

منبع: beincrypto

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.