با وجود روند به شدت نزولی، انباشت بیت‌کوین توسط خرده فروشان شدت گرفته است

انباشت بیت کوین توسط خرده فروشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: پس از به راه افتادن یک حمام خونین در بازار و سقوط بیت‌کوین به سطح ۲۲ هزار دلار، به نظر می‌رسد که خرس‌ها کمی عقب نشسته و خریداران خرد وارد عمل شده‌اند. خرید و انباشت بیت کوین توسط خرده فروشان نشان می‌دهد که این کاربران همچنان امیدوارند که بیت‌کوین دوباره به روند صعودی و روزهای آرمانی خود باز خواهد گشت.

روز دوشنبه حمام خونینی در بازار ارزهای دیجیتال به راه افتاد و به موجب آن بیت کوین به زیر سطح ۲۲ هزار دلار سقوط کرد. حال به نظر می‌رسد که خرس‌های بیت‌کوین به خود استراحت داده‌اند و خرده فروشان صنعت ارزهای دیجیتال دست به کار شده‌اند.

در واقع می‌توان چنین گفت که خرده فروشان بازار با وجود اصلاح شدید امید خود را از دست نداده‌اند.

داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهند که خرده فروشان و سرمایه‌گذاران کوتاه مدت از نوامبر ۲۰۲۱ به صورت مداوم اقدام به خرید و ذخیره بیت‌کوین می‌کنند. در حال حاضر کل آدرس‌هایی که کمتر از ۱ بیت‌کوین دارند، کل موجودی خود را به ۱۰۰,۳۹۵ واحد بیت‌کوین رسانده‌اند. این افزایش با افت ۶۸ درصدی قیمت این ارز دیجیتال همراه شده است.

در حال حاضر با به وقوع پیوستن این اتفاقات، تحلیلگران نیز دقیقا نمی‌توانند پیش‌بینی کنند که وضعیت بازار به چه شکل خواهد بود. یکی از معامله‌گران ارزهای دیجیتال به نام IncomeCharts گفته که زمان حال حاضر می‌تواند زمان خوبی برای خرید بیت‌کوین باشد.

نظر پیتر شیف در مورد ادامه یافتن روند نزولی بیت کوین

پیتر شیف یکی از صاحب نظران بازار ارزهای دیجیتال همچنان معتقد است که بیت‌کوین می‌تواند باز هم به روند نزولی خود ادامه دهد! شیف هفته گذشته نیز هشدار داده بود که افزایش تورم می‌تواند فشار فروش بیت‌کوین را تشدید کند.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.