سیگنال‌های صعودی بیت‌کوین برای حرکت به سمت ۲۴ هزار دلار: منتظر رشد این ارز دیجیتال باشیم؟

سیگنال های صعودی بیت کوین برای حرکت به سمت ۲۴ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین در ماه ژوئن شاهد افت شدیدی بود و از ۳۰ هزار دلار به ۲۰ هزار دلار سقوط کرد. حال این رمزارز مدتی است که در محدوده‌ی ۲۰ هزار تا ۲۱ هزار دلار حرکت می‌کند، اما سیگنال‌هایی مشاهده می‌شود که نشان می‌دهند بیت‌کوین احتمالا به سمت ۲۴ هزار دلار خیز خواهد برداشت. در ادامه سیگنال های صعودی بیت کوین برای حرکت به سمت ۲۴ هزار دلار را بررسی خواهیم کرد.

سیگنال های صعودی بیت کوین برای حرکت به سمت ۲۴ هزار دلار

بیت‌کوین در سطوح قیمتی ۲۱ هزار تا ۲۰ هزار دلار در حرکت است و احتمال می‌رود که در کوتاه مدت بتواند یک روند صعودی را آغاز کند و خود را به ۲۴ هزار دلار برساند. در برخی از نمودارها نیز سیگنال‌های صعودی بیت‌کوین برای حرکت به سمت ۲۴ هزار دلار دیده می‌شود.

در حال حاضر اگر بیت‌کوین بتواند بالای ۲۱ هزار دلار تثبیت شود، احتمالا خواهد توانست که سطوح قیمتی بعدی را هم مورد هدف قرار دهد. بیت‌کوین در ۴۸ ساعت گذشته تحت فشار شدید خرید قرار گرفته بود و همین امر یک چشم انداز صعودی را نیز ترسیم می‌کند.

اگر فشار خرید ادامه پیدا کند، احتمال رسیدن قیمت به ۲۴ هزار دلار نیز وجود دارد.

سیگنال های صعودی بیت کوین برای حرکت به سمت ۲۴ هزار دلار

بیت کوین در زمان نگارش این خبر با قیمت ۲۱,۵۴۰ دلار معامله می‌شود. این رمزارز توانسته که از مرز ۲۰ هزار دلار فاصله بگیرد و تا حدودی مقدمات روندی صعودی را نیز فراهم کند.

حمایت خریداران می‌تواند موجب شود که بیت‌کوین در سطوح قیمتی بالای ۲۱ هزار دلار تثبیت شده و تلاش کند تا مقاومت ۲۴ هزار دلار را به چالش بکشد. البته ناگفته نماند که سقوط به ۲۰ هزار دلار می‌تواند منجر شود که BTC تا سطح حمایتی ۱۶ هزار دلار هم افت کند.

سیگنال های صعودی بیت کوین برای حرکت به سمت ۲۴ هزار دلار

جالب است بدانید که افزایش تقاضا برای خرید BTC، موجب شد تا این رمزارز ۴ درصد رشد کند. میزان فروش BTC نیز کاهش یافته و همین کاهش فشار فروش یک علامت مثبت برای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

در حال حاضر شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از ۶۰ است. اگر قیمت بیت‌کوین به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسد، روند صعودی بیت‌کوین شدت خواهد گرفت.

منبع: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.