انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها بعد از کاهش قیمت آن

انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار بیت کوین بعد از کاهش قیمت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ آبان ۱۴۰۰

بیت‌کوین رمزارز محبوب بازار با نزول قیمت مواجه شده است. با کاهش قیمت این رمزارز به ۶۰ دلار حدود ۱/۶۷ میلیارد دلار بیت‌کوین توسط نهنگ‌های ناشناس جابه جا شد. برای اطلاع از خبر انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار بیت کوین بعد از کاهش قیمت با بیتستان همراه باشید.

سرویس رمزنگاری Whale Alert که نقل و انتقالات بزرگ ارزهای دیجیتال را ردیابی می‌کند، دو انتقال عظیم بیت‌کوین را بین نهنگ‌های ناشناس شناسایی کرد که در مجموع تقریبا ۲ میلیارد دلار ارز دیجیتال انتقال یافته است.

دو انتقال بزرگی که ذکر شد دارای ۱۵,۱۰۰ و ۱۲,۰۰۶ بیت‌کوین بودند که به ترتیب حدود ۹۲۹,۰۰۷,۰۰۰ دلار و ۷۴۲,۴۵۹,۲۴۹ دلار است.

رشد قیمت بیت‌کوین

طبق اعلام Whale Alert، این انتقال‌ توسط نهنگ‌های ناشناس بازار کریپتو انجام شده است. در همین حال رمزارز بزرگ بازار دیجیتال پس از اینکه به بالاترین سطح خود یعنی ۶۶,۹۳۰ دلار رسید، ابتدا به سطح ۶۳,۰۰۰ و سپس به ۶۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد.

رشد و افزایش قیمت بیت‌کوین

بیت‌کوین پس از آن که به ۶۱,۰۰۰ دلار رشد کرد، دوباره روند نزولی داشت. طبق گفته CryptoQuant، این اصلاح به دلیل فروش BTC توسط دارندگان کوتاه مدت است.

به گفته کارشناسان، ۹۰ هزار دلار هدف بعدی بیت‌کوین است!

ادامه خبر را بخوانید

چین جستجوی داده‌های ETF بیت‌کوین را ممنوع کرد

به گفته کالین وو (Colin Wu)، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس چینی رمزارز، بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملات سهام در چین، Futu Niuniu و Tiger Securities، نتایج جستجو را برای داده‌های ETF بیت‌کوین نشان نمی‌دهند.

روز جمعه، یکی دیگر از ETF بیت‌کوین، که توسط Valkyrie راه‌اندازی شد، معاملات خود را آغاز کرد.

منبع خبر: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.